Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski
Agencja reklamowa Peppermint powered by Quad rozszerza swoją działalność agencyjną na rynek francuski, tworząc nowe możliwości biznesowe i poszerzając swoją ofertę.
W ramach dotychczasowej obecności macierzystej firmy Quad na rynku francuskim, Peppermint dodaje do oferty grupy pełne portfolio usług reklamowych i będzie działać bezpośrednio we Francji, korzystając z biura w Paryżu, tworząc lokalne struktury oraz wykorzystując zdobytą wiedzę i zasoby.
Pod marką Peppermint, Quad Europe będzie oferować usługi reklamowe, takie jak strategia komunikacji, strategia kreatywna, usługi kreatywne, copywriting i projektowanie w obszarach digital marketingu, outdoor, w punktach sprzedaży, marketingu bezpośredniego, influencer marketingu i w mediach społecznościowych.
Quad we Francji oferuje już usługi z obszaru shopper marketing poprzez markę Quad POS oraz usługi druku. Dzięki połączeniu kompetencji w obszarze R&D i produkcyjnych w obszarze shopper marketingu z usługami Peppermint, agencja tworzy także nową, kompleksową ofertę dla trade marketerów, umożliwiając efektywne planowanie obecności w punktach sprzedaży. Rozszerzenie usług Peppermint na Francję, to krok w ramach międzynarodowej obecności agencji. Poprzez wykorzystanie doświadczenia w dziedzinie druku oraz obecności w Stanach Zjednoczonych firma łączy zasoby i know-how, co wpływa na zwiększenie konkurencyjności na tamtejszym rynku.
- Jesteśmy niezmiernie podekscytowani ogłoszeniem rozszerzenia naszej działalności na rynek francuski. To strategiczny krok w rozwoju agencji, który umożliwi nam dotarcie do nowych klientów oraz wykorzystanie szerokiego spektrum możliwości biznesowych, które są już obecne we Francji. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie, wiedza i zasoby pozwolą nam skutecznie działać na nowym rynku, zapewniając klientom wysoką jakość usług i kompleksowe rozwiązania w obszarze marketingu i reklamy - powiedział Bartek Cymer, Managing Director Peppermint
Dołącz do dyskusji: Agencja Peppermint chce podbić rynek francuski