SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Gruszka (adQuery): wybuch możliwości marketingowych dzięki AI

- Mamy do czynienia z wybuchem możliwości, jeżeli chodzi o generatywną sztuczną inteligencję. Przede wszystkim mówimy o bardzo wysokiej personalizacji, niedostępnej wcześniej na taką szeroką skalę, ale również automatyzacji - powiedziała Anna Gruszka, chief growth officer w adQuery, na konferencji „Brand New(s)” portalu Wirtualnemedia.pl.

Anna Gruszka, chief growth officer w adQuery Anna Gruszka, chief growth officer w adQuery

Anna Gruszka zwróciła uwagę, że narzędzia oparte nas sztucznej inteligencji są pomocne także w obszarze e-commerce. - Te możliwości, które kiedyś mieliśmy jeżeli chodzi na przykład o sieci afiliacyjne i dobór produktów, teraz są już dużo szersze - wskazała.

- Czyli dzięki AI możemy swykorzystać różnego rodzaju dane i first i third party i np. kolejkować różnego rodzaju produkty, którymi użytkownik może być zainteresowany na podstawie analizy treści i analizy obrazków, które oglądał. Czyli analizujemy już dużo więcej niż jeszcze rok temu - dodała.

AI wspiera też komunikację omnichannelową. - Teraz, kiedy mamy możliwość być nie tylko na smartfonie, ale także w connected TV, jeżeli potrafimy - tak jak my  w Adquery, zmierzyć bardzo dokładnie aktywności użytkownika, no to jest to dla nas niezwykle ważne i dla konsumentów. Bardzo istotna jest tutaj spójność komunikacji - zaznaczyła.

Sztucznej inteligencji w naszym życiu będzie jeszcze więcej. - Badania Gartnera, dużo mówią o tzw. agentach, czyli tych naszych osobistych asystentach, którzy już sami będą mogli podejmować decyzje. I za trzy lata to będzie 15 proc. takiego AI - stwierdziła Anna Gruszka.

Dołącz do dyskusji: Anna Gruszka (adQuery): wybuch możliwości marketingowych dzięki AI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl