Anna Górka new business directorem w adsONE
Anna Górka objęła stanowisko new business directora w agencji adsONE. Poprzednio pracowała m.in. w OnAudience, Goldbach International.
Góka odpowiada za opracowanie strategii rozwoju biznesu, pozyskiwanie kluczowych klientów oraz ekspansja na rynki zagraniczne.
Anna Górka posiada 10-letnie doświadczenie. Od 2016 roku była związana z OnAudience, spółką grupy Cloud Technologies, gdzie tworzyła międzynarodową sieć sprzedaży. Odpowiadała m.in.: za relację z domami mediowymi i agencjami takimi jak: Cadreon, Mediacom czy Starcom na arenie międzynarodowej oraz platformami DMP i DSP jak: AdForm, TheTradeDesk czy Eyeota.
Od 2010 roku zdobywała doświadczenie w dziale międzynarodowym ARBOinteractive CEE, późniejszym Goldbach International. W 2013 roku jako head of international sales założyła dział międzynarodowy w Evolution Media, gdzie przy współpracy wszystkich oddziałów z rejonu CEE, obsługiwała kampanie dla klientów z całej Europy. Wśród nich znalazły się ośrodki narciarskie we Włoszech i Austrii oraz Biuro Turystyki Chorwacji.
W 2014 roku jako head of international sales założyła w Infinity Media nowy dział, w którego ramach pozyskiwała zagranicznych klientów, a także współpracowała przy promocji europejskich jabłek w Chinach i Dubaju.
Dołącz do dyskusji: Anna Górka new business directorem w adsONE