Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak
Agencja Schulz brand friendly łączy działy PR i new business. Na czele nowej struktury stanął Michał Cieciak, który objął stanowisko new business&PR manager. Z firmy odchodzi Dominika Kozłowska.
Michał Cieciak w Schulz brand friendly pracuje od 2016 roku. Zaczynał na stanowisku junior account executive, by po 4 miesiącach awansować na new business managera. Wcześniej przez ponad rok podobną funkcję pełnił w Sparc Media.
Dominika Kozłowska postanowiła odejść z Schulz brand friendly, bo chce zająć się realizacją własnych projektów. Ich szczegółów nie zdradza.
Pracę w Schulz brand friendly rozpoczęła wiosną ub.r. Jako PR manager odpowiadała głównie za relacje z mediami. Wcześniej, do czerwca 2016 roku pracowała na identycznym stanowisku w agencji Insignia. Była z nią związana blisko dwa lata. Wcześniej była senior PR managerem w agencji ContentHouse. Ponadto przez pięć lat pracowała jako PR manager Stowarzyszenia MANKO, zajmowała się realizacją kampanii społecznych.
Teraz za kontakty z mediami w Schulz brand friendly odpowiadać będzie Weronika Ulińska, która awansowała na stanowisko senior PR executive.
Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly łączy działy new business i PR, na czele Michał Cieciak