SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Gajewicz na czele marketingu właściciela marki tołpa

Anna Gajewicz pełni funkcję dyrektor marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation, do której należy marka kosmetyków tołpa. Zastąpiła Bożenę Synowiec, która już nie pracuje w firmie.

Anna GajewiczAnna Gajewicz

Gajewicz odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu, zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa. Zajmuje się także rozwojem marek private label.

Anna Gajewicz ma ponad 20 lat doświadczenia, które zdobywała  międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser. W karierze zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest coachem i trenerem przywództwa i komunikacji.

Ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.

Dołącz do dyskusji: Anna Gajewicz na czele marketingu właściciela marki tołpa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl