Anna Gajewicz na czele marketingu właściciela marki tołpa
Anna Gajewicz pełni funkcję dyrektor marketingu w randze członka zarządu Torf Corporation, do której należy marka kosmetyków tołpa. Zastąpiła Bożenę Synowiec, która już nie pracuje w firmie.
Gajewicz odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu, zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa. Zajmuje się także rozwojem marek private label.
Anna Gajewicz ma ponad 20 lat doświadczenia, które zdobywała międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser. W karierze zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest coachem i trenerem przywództwa i komunikacji.
Ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.
Dołącz do dyskusji: Anna Gajewicz na czele marketingu właściciela marki tołpa