SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Angry Birds” na promocyjnych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Ruszyła promocja „Wyrzutnia nagród” wspierająca wodę mineralną Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy VML Poland, H2O Creative, S4, MediaCom Warszawa i ATW Communications - są postaci z gry „Angry Birds”.

W ramach promocji wizerunki czterech bohaterów „Angry Birds” zostały umieszczone na półlitrowych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Natomiast pod nakrętkami znajdują się kody, które można rejestrować na stronie wyrzutnianagrod.pl. Po wpisaniu trzech otrzymuje się kod power-up do „Angry Birds”, a ponadto do wygrania jest 2 tys. walizek z bohaterami tej gry.

Promocja potrwa do końca lipca lub wyczerpania zapasów nagród. Jej realizacją zajmuje się agencja S4, a działania w internecie prowadzi agencja VML Poland.

Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. serwisy społecznościowe), na outdoorze (nośniki w pobliżu centrów handlowych i w środkach komunikacji miejskiej w największych miastach) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam outdoorowych zajęła się agencja H2O Creative, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa, a działania public relations realizuje agencja ATW Communications.

Dołącz do dyskusji: „Angry Birds” na promocyjnych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl