Andrzej Garapich odchodzi z TVP
Po ponad dwóch latach pracy Andrzej Garapich rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pełnił w firmie funkcję zastępcy dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych.
Garapich nie zdradza przyczyny odejścia z TVP ani swoich planów zawodowych.
Andrzej Garapich pracował w TVP od maja 2016 roku jako zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych. Odpowiadał m.in. za zintegrowanie kompetencji badawczych i stworzenie działu Business Intelligence.
Wiosną br. w ramach reorganizacji zespół i kompetencje biura marketingu i promocji zostały podzielone między biuro programowe oraz biuro spraw korporacyjnych. Garapich zachował swoje stanowisko, tak samo jak inna zastępca dyrektor marketingu Iwona Bocian-Zaciewska.
Przez 11 lat był prezesem PBI
Przed pracą w Telewizji Polskiej Andrzej Garapich przez 11 lat był prezesem spółki Polskie Badania Internetu, która nadzoruje realizację przez Gemiusa badania odwiedzalności w polskim internecie.
Wcześniej Garapich był dziennikarzem, producentem telewizyjnym i wydawcą programów informacyjnych, w latach 2001-2005 był związany jako kontraktowany freelancer z Associeted Press Television News.
Wykładał w Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej i uczelni Łazarskiego, występował na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Garapich odchodzi z TVP
Oddaje swoim "newsem":
babkę od truskawek spod Biedronki, ktoś widział ponoć kolo bazarku jak handlowala grzybami. Kto inny dodał, ze od października będzie wykładać w Kolegium Gniewitas i Wyższej Szkole Grzybiarskiej.