„Nie prześpij okazji do rozwoju firmy” – zachęca w nowej kampanii Alior Bank
Alior Bank prowadzi multimedialną kampanię marketingową, która promuje kredyty na bieżącą działalność i cele inwestycyjne dla mikrofim i małych przedsiębiorstw. Bank zachęca przedsiębiorców do skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym lub Bizneskredytu bez prowizji przygotowawczej.

Kredyt w rachunku bieżącym udzielany jest na 2 lata z możliwością odnowienia. Z kolei okres finansowania w ramach Bizneskredytu dla mikrofirm i małych firm wynosi odpowiednio 10 i 6 lat. Pieniądze można wykorzystać na dowolny cel związany z działalnością firmy. Promocja obejmuje również Bizneskredyt inwestycyjny, który przyznawany jest na 10 lat dla mikrofirm i 8 lat dla małych przedsiębiorstw.
Reklama promująca te kredyty jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w internecie oraz w placówkach banku. Będzie ją również można usłyszeć w radiu tradycyjnym i online.
- Celem działań marketingowych jest poinformowanie jak najszerszego grona przedsiębiorców o atutach promocji, w ramach której proponujemy kredyty do 5 milionów złotych bez prowizji za ich przyznanie i szybką decyzję kredytową, już w 20 minut od złożenia wniosku – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor departamentu marketingu Alior Banku.
Spot telewizyjny przedstawia historię właścicieli sklepu „Spokojne sny”, którzy dzięki wsparciu Alior Banku zrealizowali dochodowy kontrakt i rozwinęli swój biznes. Komunikacja online kieruje internautów na specjalny landing page.
Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu) oraz agencja Mets, kreację spotu TV przygotowała agencja PZL.
Dołącz do dyskusji: „Nie prześpij okazji do rozwoju firmy” – zachęca w nowej kampanii Alior Bank