Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”
Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, producenta wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce. Działania pod hasłem „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” przygotowały LiquidThread i Spark Foundry.
Kampania „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości produktu - soczewek kontaktowych.
Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media.
Do kampanii zaproszono także influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.
Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).
Dołącz do dyskusji: Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”