SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Alcon, producenta wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce. Działania pod hasłem „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”  przygotowały LiquidThread i Spark Foundry.

Kampania „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem” ma na celu wzmocnienie pozycjonowania marki oraz zwiększenie świadomości produktu - soczewek kontaktowych.

Działania promocyjne, oparte o kreację globalną, prowadzone są w kanale digital i obejmują standardowe formaty wideo oraz social media.

Do kampanii zaproszono także influencerów, takich jak Edyta Pazura, Agnieszka Sienkiewicz czy Ada Fijał.

Za strategię i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, która współpracuje z firmą Alcon od 2012 roku. Działania z infulencerami po raz kolejny przygotowała i realizuje agencja LiquidThread (Publicis Groupe).

Dołącz do dyskusji: Alcon rusza z kampanią „Dailies Total 1 – Wygraj z dyskomfortem”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl