Widownia „Alarmu!” stopniała o ponad 200 tys. osób
W tym roku nadawany w Jedynce „Alarm!” ogląda średnio 1,20 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia spadła o 210 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 3 stycznia do 30 marca 2022 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.10) wyniosła 1,20 mln osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,77 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,85 proc. w grupie 16-49 i 6,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 24 lutego. Śledziło je średnio 1,71 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu!” wyemitowanych w okresie od 4 stycznia do 30 stycznia 2021 roku w TVP1 wyniosła 1,41 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 9,57 proc., 4,93 proc. i 6,77 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 210 tys. widzów.
„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada 2017 roku. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.
Aktualnie cykl prowadzą Jacek Łęski, Alicja Sękowska i Mirosław Rogalski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: Widownia „Alarmu!” stopniała o ponad 200 tys. osób