Agora wydaje książkę prezesa ZenithOptimedia o skuteczności reklamowej
Na początku grudnia ukaże się książka "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę" napisana przez prezesa włoskiego oddziału domu mediowego ZenithOptimedia. Tytuł wydaje Agora w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej".
Książka "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę", którą napisał Vittorio Bonori, prezes ZenithOptimedia we Włoszech, to podręcznik strategii komunikacji zawierający dziesięć zasad realizacji skutecznych projektów reklamowych. Tytuł skierowany jest do osób odpowiedzialnych za marketing i reklamę w swoich firmach, a także do pracowników domów mediowych, agencji kreatywnych i interaktywnych i firm sprzedających powierzchnie reklamowe oraz właścicieli mediów. - W swojej książce Vittorio Bonori wskazuje reklamodawcom spójną ścieżkę strategiczną, która pozwoli im stworzyć wartościowe relacje z konsumentami - opisuje Jakub Potrzebowski, prezes ZenithOptimedia w Polsce.
Książkę "Jak zmierzyć zwrot z inwestycji w reklamę" publikuje Agora w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej". Premiera tytułu nastąpi 5 grudnia podczas ROI Conference organizowanej przez ZenithOptimedia w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Agora wydaje książkę prezesa ZenithOptimedia o skuteczności reklamowej