Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”
Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) chce w najbliższych miesiącach jeszcze mocniej postawić na ofertę Content Studia, w ramach którego powstają treści tworzone na zamówienie klientów. To m.in. artykuły, sesje zdjęciowe i materiały wideo. Rozwojem studia zajmuje się osobny zespół współpracujący z działem sprzedaży.
Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Treści powstają z myślą o wykorzystaniu ich m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych. Działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl dedykowany zespół na bieżąco współpracuje z działem sprzedaży, a także z zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO.
- Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści. Codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści - zapowiada Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl.
Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki: od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców.
Z danych Gemius/PBI wynika, że w styczniu 2020 roku serwisy i aplikacje internetowe Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,67 mln użytkowników i 606 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 11,42 mln użytkowników i 250,1 mln odsłon.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. pion internetowy grupy Agora zanotował 134,3 mln zł przychodów sprzedażowych (w tym 1119,2 mln zł z reklam) i 15 mln zł zysku EBITDA, wobec 126,5 mln zł przychodów i 16,3 mln zł zysku EBITDA rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Agora rozwija ofertę Content Studia. „Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie”