Agnieszka Wilczyńska szefową marketingu Banku Pekao, przeszła z BGŻ BNP Paribas
Agnieszka Wilczyńska zaczęła pracę jako dyrektor departamentu zarządzania marką w Banku Pekao. Poprzednio pełniła podobną funkcję w BGŻ BNP Paribas, a wcześniej pracowała m.in. w bankach BNP Paribas i Fortis oraz w T-Mobile Polska.
Jako dyrektor departamentu zarządzania marką Agnieszka Wilczyńska będzie odpowiadała za całą komunikację marketingową Banku Pekao. Ma współrealizować strategię biznesową banku wyznaczoną na lata 2018-2020. Będzie raportowała do Beaty Nanasik, dyrektor zarządzającej centrum komunikacji, marketingu i badań w banku.
- Mój cel jest prosty. Chcę stworzyć najsilniejszą markę bankową w Polsce i równocześnie jedną z najsilniejszych marek w Europie Środkowo-Wschodniej. Wierzę, że wraz z zespołem uda nam się odmłodzić Żubra i przekonać do niego nowych klientów indywidualnych i biznesowych - zapowiada Wilczyńska. - W banku mamy w tej chwili wszelkie narzędzia, by tak się stało - świetną strategię, najlepszych specjalistów, odpowiednie budżety, a przede wszystkim ogromną pasję - wylicza.
Po tym jak w czerwcu br. 32,8 proc. akcji Banku Pekao za 10,6 mld zł kupiły Grupa PZU i Polski Fundusz Rozwoju, zapowiedziano, że z identyfikacji wizualnej banku znikną oznaczenia UniCredir Group, a przywrócony zostanie żubr obecny wcześniej w logo Pekao przez 13 lat. Prezesem banku został wtedy Michał Krupiński.
Agnieszka Wilczyńska przez ostatnie siedem lat pracowała na menadżerskich stanowiskach w BGŻ BNP Paribas. Od kwietnia br. była szefową departamentu strategii marki, odpowiadała min. za kompleksowe prowadzenie działań marketingowych - od planowania i strategii po realizację, promocję marki w mediach społecznościowych, strategię sponsoringu oraz badania marketingowe
Wcześniej pracowała w pionach marketingowych banków BNP Paribas i Fortis oraz T-Mobile Polska. Z branżą jest związana od ponad 16 lat.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Wilczyńska szefową marketingu Banku Pekao, przeszła z BGŻ BNP Paribas