Agencja pośrednictwa pracy People odświeża wizerunek na 20. urodziny
Z okazji 20. rocznicy istnienia na rynku, agencja pośrednictwa pracy People zmienia logo, identyfikację wizualną oraz odświeża stronę internetową.
People postawiła na nowy wygląd strony internetowej. Fotografie zastąpiono ilustracjami, przygotowanymi przez Igora Kubika, absolwenta ASP w Warszawie. Artysta publikował m.in. w "Przekroju".
- Nasz biznes opiera się na ludziach, którzy nie są dla nas anonimowi. Dlatego zdecydowaliśmy się, że nie chcemy pokazywać na naszej witrynie zdjęć stockowych, zdjęć osób, których nie znamy. Zamiast tego pojawiły się fantastyczne ilustracje Igora, które w doskonały sposób oddają idee stojące za People - mówi Michał Janica z agencji People.
Agencja zmieniła także czcionkę w logotypie firmy, której autorką jest Anna Wieluńska.
- People zajmuje się uzupełnianiem luk kadrowych. Do tego nawiązuje nasza propozycja. Różne kształty symbolizują dopasowanie się do specyficznych potrzeb pracodawców i pracowników. Całość łączy claim "working together", które w języku angielskim rozumiane jest na dwa sposoby. Z jednej strony oznacza pracę razem, z drugiej strony, że rzeczy działają ze sobą. Tak jak elementy logo, te trzy światy działają ze sobą: świat kandydatów, świat pracodawców i świat People, który spina te dwa pozostałe światy ze sobą - podkreśla Janica.
Komunikację nowej odsłony People koordynuje agencja Walk PR.
Dołącz do dyskusji: Agencja pośrednictwa pracy People odświeża wizerunek na 20. urodziny