Platforma komunikacyjna „Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką
Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Polska) ruszyła z nową platformą komunikacyjną „Czas na Hebe", która zastąpiła dotychczasowe spoty z matką i córką. Agencja Vision & People jest autorem nowej kampanii i po ponownie wygranym przetargu odpowiada za pomysł kreatywny oraz realizację spotów.
Celem strategicznym kampanii było stworzenie komunikacji dedykowanej wielu kanałom, a nie skoncentrowanej na telewizji. Postawiono na format, który już na poziomie pomysłu kreatywnego czerpie z tego, co aktualnie zasila zarówno internet, TV czy VOD.
Nowa reklama Hebe
– Elementem łączącym wszystkie kreacje jest asset, znany z wielu seriali (Fleabag, The Office) tzw. przełamanie czwartej ściany, moment szczerości i nawiązania bezpośredniej relacji z widzami – mówi Marta Glapińska, concept & design director w Vision & People.
Wideo to nie jedyna nowość w kampanii Hebe – wraz z nowymi spotami marka wprowadza nową muzykę do reklam, czyli utwór „Free Yourself”.
Agencja Vision & People współpracuje z Hebe od 2019 roku, kiedy stworzyła pierwszą kampanię bazującą na historii matki i córki. Jest również autorem kampanii wprowadzającej markę Hebe na rynki Czech i Słowacji. Obecna, międzynarodowa kampania jest realizowana na podstawie wygranego w 2024 roku przetargu.
Kampania będzie emitowana w Polsce, Czechach oraz Słowacji i obejmie telewizję i video online.
Za reżyserię spotów odpowiedzialny był Mateusz Miszczyński, za produkcję KeyStory.
Dołącz do dyskusji: Platforma komunikacyjna „Czas na Hebe" zamiast reklam z matką i córką