SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Były menadżer Arskomu rusza z agencją All Hands. W zespole założycielka Otwartych Klatek

Agencja strategii marketingowej All Hands skupiona jest wokół idei zrównoważonego rozwoju. Założycielem i prezesem jest Paweł Sławski, były partner zarządzający Arskom. Stanowisko szefowej strategii objęła Dobrosława Gogłoza, założycielka stowarzyszenia Otwarte Klatki.

All Hands ma zajmować się opracowaniem, wdrożeniem oraz realizacją strategii dla firm, które chcą przedefiniować swoje cele marketingowe i być konkurencyjnymi w czasach dynamicznych zmian. Jak podają założyciele firmy w komunikacie, jej misją jest "tworzenie przyszłości, w której sukces biznesu jest odzwierciedleniem dbałości o potrzeby otoczenia, a sławę i uznanie przynoszą projekty zmieniające świat na lepsze".

- Agencja głęboko wierzy w to, że markom opłaca się bycie etycznymi, a marketing może być nośnikiem uniwersalnych wartości - deklarują założyciele All Hands.

Paweł Sławski prezesem All Hands

Założycielem oraz CEO agencji jest Paweł Sławski, przez ostatnie dwa lata pracujący jako partner zarządzający agencji Arskom, wcześniej związany był zawodowo m.in. z Ringier Axel Springer Polska. Sławski był również redaktorem naczelnym międzynarodowego magazynu dla ojców „Fathers” oraz wykładowcą akademickim.

- All Hands to spełnienie wizji firmy, która skupia doświadczenie najlepszych ekspertów i dzięki ich wiedzy pomaga markom myśleć innowacyjnie - z dbałością o najwyższe etyczne standardy oraz odpowiedzialność swojego biznesu w każdym wymiarze. Myślę, że przyszedł moment na to, żeby połączyć swoje doświadczenie zawodowe z wartościami, w które wierzę. Osoby, które dołączyły do tej inicjatywy to dla mnie najwyższy znak jakości. Marketing produktów i usług wymaga obecnie nowego podejścia, a my bardzo chcemy w tym pomagać  - podkreśla Sławski.

W roli head of strategy do agencji dołącza Dobrosława Gogłoza, założycielka organizacji Otwarte Klatki. Gogłoza ma wiele lat doświadczenia w budowaniu strategii organizacji i kampanii komunikacyjnych, tworzeniu misji i wizji oraz efektywnych struktur organizacyjnych. Swoją wiedzą dzieliła się z firmami i organizacjami pozarządowymi związanymi z wieloma ruchami społecznymi, działającymi na różnych kontynentach.

- Chcemy połączyć rozumienie tego jak ważne i trudne wyzwania stoją przed ludzkością z głęboką wiarą w to, że zmiana na lepsze jest możliwa. Czasami ta zmiana będzie miała formę radykalnych przeobrażeń, dużo częściej - małych kroków. Ważne jest jednak, żeby podjąć wspólny wysiłek, w wyniku którego pozostawimy świat zdecydowanie lepszym niż go zastaliśmy - mówi Dobrosława Gogłoza.

Funkcję head of corporate sustainability obejmuje Włodzimierz Gogłoza, który jest doktorem nauk prawnych, specjalistą w zakresie prawa w organizacji i zarządzaniu przedsiębiorstwami oraz współautorem podręcznika do historii myśli organizatorskiej.

W All Hands utworzono również stanowisko head of creative, które obejmie Patryk Bugajski. Przez wiele lat pracował w korporacjach, by w końcu zająć się produkcją video. Przez ponad dwie dekady aktywnie działał w środowisku kultury alternatywnej, ma doświadczenie w pracy z organizacjami biznesowymi, pozarządowymi i międzynarodowymi instytucjami kultury, m.in. Amnesty International, European Investment Bank Institute, British Council, Skanska.

Dołącz do dyskusji: Były menadżer Arskomu rusza z agencją All Hands. W zespole założycielka Otwartych Klatek

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pat
To się napracował. ;)

Ale ale, jak tam flagowy projekt firmy Arskom czyli Spotlight Agency i dom z zamkniętymi „influenceroidami”?
0 0
odpowiedź
User
kjk
To się napracował.

Ale ale, jak tam flagowy projekt firmy Arskom czyli Spotlight Agency i dom z zamkniętymi „influenceroidami”?
Drogi reklamoznawco. Powszechną wiedzą jest to, że Arskom i Spotlight to dwie odrębne firmy zajmujące się dość różnymi historiami, więc trochę walnąłeś kulą w płot :)
0 0
odpowiedź
User
Wwa
Brawo za taką inicjatywę, oby polscy marketerzy byli odważni i docenili. Ekipa zacna.Powodzenia.
0 0
odpowiedź