Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym
Agencja Arskom zajmuje się obsługą Kanału Zero od strony sponsoringowej.
- Z Krzysztofem Stanowskim współpracujemy od ponad dekady, z początkiem bieżącego roku także w ramach Kanału Zero. Arskom pełni tu rolę wyłącznego brokera reklamowego, odpowiadając za kształtowanie produktu reklamowego, pozyskiwanie kontraktów sponsorskich oraz obsługę klientów – przekazał nam przedstawiciel agencji Łukasz Grabowski.
Za koordynację działań dla klienta po stronie Arskomu odpowiada Maja Matuszewska, partnership director. Z agencją związana od ponad trzech lat, odpowiadała dotąd za kampanie m.in. z Jerzym Dudkiem, Maciejem Krawczykiem (Footroll) czy Martyną Grajber, wcześniej za współpracę ambasadorską ze współtwórcami Kanału Sportowego (głównie Michałem Polem i Krzysztofem Stanowskim).
Ile zarabia Kanał Zero
Sponsorem głównym Kanału Zero jest właściciel branżowych serwisów rekrutacyjnych Just Join IT i RocketJobs. Innymi partnerami reklamowymi są x-kom, Diety od Brokuła, XTB, SFD, Fuksiarz, GoldSaver, TP Vision, Mubi, KFC.
W lutym przychody Kanału Zero tylko z reklam emitowanych na YouTubie wyniosły ok. 780 tys. zł. Kanał ma 947 tys. subskrybentów.
Przy starcie kanału jego założyciel Krzysztof Stanowski stwierdził, że część sponsorów zapłaciła za kilka miesięcy z góry, a z tych środków można było sfinansować budowę i wyposażenia siedziby kanału. Kosztowało to ok. 2 mln zł, natomiast stałe wydatki miesięczne mają wynosić 1,3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym