adidas rusza z kampanią Originals
W tym roku adidas świętuje 60-lecie powstania marki. Z tej okazjiprzygotowano wiosenno-letnią kolekcję adidas Originals, inspirowanątradycyjnymi wzorami starej amerykańskiej szkoły. Projekt rusza podhasłem "Celebruj Oryginalność". Kampania obejmuje outdoor, reklamęw wybranych tytułach prasowych, działania w internecie, telewizji,kinie, oraz PR.
Częścią kampanii reklamowej nowej kolekcji są prywatki adidasOriginals House Party, organizowane specjalnie z okazji urodzinmarki. Imprezy odbywają się na całym świecie w przestrzeniachklubowych aranżowanych na prywatne apartamenty. 20 marca zabawaprzeniosła się do Warszawy. Popularny klub M25 na jedną noc stałsię największą domówką w całej stolicy. Ponad 1500 gościcelebrowało oryginalność przy muzyce Noviki oraz innych popularnychpolskich DJ-ów.
Tegoroczny budżet na kampanię został ponad dwukrotnie zwiększonyw porównaniu z rokiem ubiegłym. Obejmuje on reklamę nainteraktywnych platformach dla młodych, promocję wnajpopularniejszych telewizyjnych programach muzycznych (MTVPolska, Viva Polska i 4FunTv), a także w kinach, zarówno naekranie, jak i we wnętrzach kina, gdzie prezentowana jest najnowszalinia butów Porsche Design oraz szeroko rozumiane działania PR.
Dzięki miejskim panelom reklamowym rozmieszczonym w pobliżuakademików, szkół i centrów rozrywki, adidas chce dotrzeć doszerszej grupy młodych w miejscach najczęściej przez nichodwiedzanych. Współpraca z portalami o2.pl, Grono.pl i wrzuta.plpozwoli zaś na promocję nowej kolekcji na ulubionych młodzieżowychstronach internetowych.
Globalnie, za kreatywną stronę kampanii odpowiedzialna jestagencja TBWA, zakupem mediów w Polsce zajmuje się Carat Polska,natomiast działania PR marki adidas prowadzi agencja 180° PublicRelations.
Dołącz do dyskusji: adidas rusza z kampanią Originals