Ad-Vice oferuje reklamy przed filmikami na o2, patrz.pl i fotka.tv
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice wprowadza spoty przed filmikamiodtwarzanymi przez użytkowników bezpośrednio na stronach. Ofertaobejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv, fdb.pl imoto24.tv.
Wprowadzana przez Ad-Vice oferta o nazwie GRPspot obejmuje spotyreklamowe emitowane przed właściwymi treściami video. Firmazapewnia wyświetlanie filmów reklamowych z jednego adserweraAdOcean Video oraz sprzedaż emisji w pakietach. - Nasza oferta toodpowiedź na zwiększające się zainteresowanie internautów treściamivideo oraz idący za tym wzrost popytu na ten rodzaj reklam -uzasadnia Bartosz W. Wieczorek, prezes zarządu Ad-Vice.
GRPspot obejmuje serwisy wrzuta.pl, smog.pl, patrz.pl, fotka.tv,fdb.pl i moto24.tv, odwiedzane miesięcznie przez 5,5 mlnrzeczywistych użytkowników (badanie Megapanel PBI/Gemius, marzec2009). - Prowadzimy rozmowy z kolejnymi wydawcami, którzy chcielibywłączyć swoje strony do naszej oferty - zaznacza Wieczorek.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Ad-Vice oferuje reklamy przed filmikami na o2, patrz.pl i fotka.tv