Ad!Measure - Ad-Vice i IRC będą wspólnie mierzyć e-reklamy
Sieć e-reklamowa Ad-Vice i firma badawcza Interactive Research Center wprowadzają na rynek Ad!Measure, narzędzie do pomiaru efektywności internetowych kampanii reklamowych.
Ad!Measure jest przeznaczone do badania wielokanałowych kampanii obejmujących kreacje display, wideo, content i viral marketing i działania w mediach społecznościowych. Narzędzie umożliwia porównywanie efektywności poszczególnych działań i form reklamowych o różnej intensywności z codziennym poziomem dyskusji o marce w mediach społecznościowych. Pozwala też na określanie, jak wpływają one wzajemnie na siebie i na zachowania internautów (np. na świadomość i wizerunek marki w grupie docelowej użytkowników oglądających jej reklamy).
Wyniki analizy Ad!Measure mają być dostępne dzień po zakończeniu kampanii. Ma to pomóc marketerom w określeniu, które aspekty i elementy działań były skuteczne, a które się nie sprawdziły.
- Zaskakujące jest, że jeszcze ciągle nasz standard pomiaru internetowych kampanii nie uwzględnia łączenia i porównywania działań display z tym, co się dzieje na społecznościowych kanałach zarządzanych przez markę, i spontanicznymi dyskusjami internautów. Chociaż takie próby są podejmowane przez pojedynczych graczy, brakuje gotowych, powtarzalnych metod badawczych, dzięki którym reklamodawcy mogliby porównać się z konkurencją w ramach bardziej złożonych kampanii - komentuje Albert Hupa z Interactive Research Center.
Dołącz do dyskusji: Ad!Measure - Ad-Vice i IRC będą wspólnie mierzyć e-reklamy