Absolut z kampanią "Nie da się wybrać za dobrze"
Alkoholowa marka Absolut promuje się w nowej kampanii, przygotowanej przez VMLY&R, hasłem "Nie da się wybrać za dobrze".

W pierwszej fazie kampanii marka zaprezentowała manifest wideo (dostępny na profilu marki na Facebooku), w którym wybrzmiewa myśl przewodnia: "Nie da się wybrać za dobrze". W ramach kampanii powstały również materiały podkreślające szwedzkość produktu.
- W najnowszej platformie komunikacji marki Absolut chodzi o perfekcję, a nie jedynie akceptację na poziomie przysłowiowego „kciuka w górę”. W kampanii podkreślamy najwyższy poziom intensywności doznań, w analogii do procesu produkcji. Absolut tworzy bowiem wspaniałą wódkę, która z małego miasteczka w Szwecji, Åhus trafia na stół każdego, kto docenia to, co najlepsze - komentuje Agnieszka Michalska, senior brand manager marki Absolut.
Działania promocyjne potrwają do stycznia 2021 roku.
Za koncept kreatywny, strategię, współpracę z influencerami oraz działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: Absolut z kampanią "Nie da się wybrać za dobrze"