'Absolut Emotions'
Pod hasłem 'Absolut Emotions' rozpoczęła się kampania promującawódkę Absolut. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację akcjiodpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która wygrała budżet wdrodze przetargu.
W ramach kampanii w kanale off-trade dostępna jest ofertaspecjalna: on-pack zawierający wódkę Absolut 0,7l z gratisowymmałym winem musującym Jacob's Creek (z portfolio Wyborowa S.A.).Dodatkowo w kanale nowoczesnym realizowana jest promocjabuy&get: za zakup wódki Absolut 0,7l można otrzymać miniaturkęAbsolut Kurant 50 ml.
Komunikacja akcji promocyjnej obejmuje: materiały POS dostępne whandlu tradycyjnym i nowoczesnym oraz animacje sprzedaży wnajwiększych sieciach handlowych. Hostessy rozdają pocztówkiprzedstawiające key-visual kampanii w kilku różnych odsłonach orazkomunikują zasady promocji on-pack i buy&get. Kampaniapromocyjna trwa od 6 listopada 2009.
Dołącz do dyskusji: 'Absolut Emotions'