83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy
Średnio 83 tys. widzów oglądało premierowe odcinki drugiej edycji programu “Hot or not” emitowanego na antenie stacji Viva Polska. To o 10 tys. osób więcej niż śledziło pierwszą edycję show, pokazaną dwa lata temu.
Premiery odcinków “Hot or not 2” nadawane były wiosną br. w niedziele ok. 18.30. Największą widownię zgromadziło finałowe wydanie programu, które w zeszłą niedzielę obejrzało 117 tys. widzów. Udział stacji w czasie emisji show wyniósł średnio 0,70 proc. w grupie 4+ i 1,32 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Tylko nieco mniejszą popularnością od premier cieszyły powtórki programu emitowane w poniedziałki o 20.00. Oglądało je średnio 73 tys. widzów, co dało kanałowi 0,48 proc. udziału w 4+ i 0,78 proc. w 16-49.
Nadawana wiosną 2008 roku w niedziele o 19.00 pierwsza edycja “Hot or not” miała z kolei średnią oglądalność na poziomie 73 tys. osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 0,61 proc. i 0,95 proc. (dane dotyczą odcinków premierowych).
Wpływy reklamowe z premier i poniedziałkowych powtórek drugiej serii programu wyniosły 1,6 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że show “Hot or not 2” śledziły głównie kobiety, widzowie między 10. a 34. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W programie “Hot or not 2” jury w składzie Marta „Mandaryna” Wiśniewska, Tomasz Jacyków oraz Piotr Kupicha spośród kilkudziesięciu kandydatów wybierało osoby, które w nagrodę odbędą staż prezenterski w kanale Viva Polska. Zwycięzcami show zostali Andrzej Rodzin oraz Aleksandra Kot.
Widownia premier i powtórek “Hot or not 2”
Niedzielne premiery | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
04-04-2010 | 18:32 | 58 898 | 0,49% | 0,92% |
25-04-2010 | 18:36 | 101 141 | 0,83% | 1,77% |
02-05-2010 | 18:32 | 153 594 | 1,42% | 3,21% |
09-05-2010 | 18:58 | 56 847 | 0,44% | 0,55% |
16-05-2010 | 18:32 | 45 721 | 0,34% | 0,57% |
23-05-2010 | 18:40 | 71 631 | 0,63% | 1,05% |
30-05-2010 | 18:31 | 91 786 | 0,77% | 1,15% |
06-06-2010 | 18:37 | 40 847 | 0,41% | 0,90% |
13-06-2010 | 18:33 | 81 310 | 0,73% | 1,45% |
20-06-2010 | 18:33 | 116 570 | 0,93% | 1,94% |
Średnia | 83 443 | 0,70% | 1,32% | |
Poniedziałkowe powtórki | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
05-04-2010 | 20:00 | 87 884 | 0,54% | 1,01% |
19-04-2010 | 19:56 | 70 813 | 0,46% | 0,73% |
26-04-2010 | 19:58 | 76 051 | 0,51% | 0,74% |
03-05-2010 | 19:59 | 131 638 | 0,77% | 1,43% |
10-05-2010 | 19:57 | 85 220 | 0,58% | 0,98% |
17-05-2010 | 20:01 | 56 036 | 0,35% | 0,65% |
24-05-2010 | 20:02 | 42 106 | 0,27% | 0,49% |
31-05-2010 | 20:01 | 64 124 | 0,43% | 0,78% |
07-06-2010 | 20:00 | 65 340 | 0,49% | 0,39% |
14-06-2010 | 20:01 | 57 032 | 0,41% | 0,52% |
21-06-2010 | 20:02 | 57 401 | 0,42% | 0,52% |
Średnia | 72 538 | 0,48% | 0,78% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 42,12% | 87 |
Kobiety | 57,88% | 112 | |
Wiek | 4-9 | 5,35% | 90 |
10-15 | 12,42% | 177 | |
16 - 19 | 10,57% | 183 | |
20 - 24 | 11,49% | 140 | |
25 - 29 | 20,71% | 233 | |
30 - 34 | 10,16% | 124 | |
35 - 39 | 6,86% | 97 | |
40 - 44 | 5,19% | 81 | |
45 - 49 | 4,82% | 68 | |
50 - 54 | 4,85% | 59 | |
55 - 59 | 3,75% | 49 | |
60+ | 3,84% | 20 | |
Wlk. miasta | Wieś | 35,24% | 90 |
< 50 tys. | 32,79% | 136 | |
50-100 tys. | 10,40% | 121 | |
100-200 tys. | 9,78% | 122 | |
> 200 tys. | 11,79% | 58 | |
Zawód | Top management | 6,91% | 89 |
Pracownicy średniego szczebla | 13,48% | 93 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,07% | 109 | |
Emeryci | 8,92% | 36 | |
Inni | 48,62% | 149 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 51,05% | 111 |
Średnie | 26,45% | 89 | |
Wyższe | 4,74% | 41 | |
Inne | 17,77% | 137 |
Dołącz do dyskusji: 83 tys. widzów śledziło casting na prezenterów Vivy