8 agencji w przetargu mediowym władz Warszawy
8 agencji złożyło oferty w przetargu władz Warszawy na doradztwo mediowe i zakup mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Octopus Media, Euvic Media, Mastermind Media.
Postępowanie podzielono na 3 części, co oznacza, że finalnie mogą zostać wybrane trzy różne firmy. Część pierwsza dotyczy doradztwa mediowego i zakupu mediów (radio i prasa)- tutaj budżet wynosi 2,24 mln zł.. Część druga obejmuje zakup powierzchni ekspozycyjnej (backlight) - budżet to 1,78 mln zł, a trzecia - zakupu powierzchni ekspozycyjnej (frontlight) - budżet to 853,7 tys. zł.
W części na doradztwo mediowe i zakup radia oraz prasy oferty złożyły: Tarraya (z ceną 3,96 mln zł), Octopus Media (2,84 mln zł), Media Group (3,03 mln zł), Mastermind Media (5,16 mln zł), Effective Media Solutions (2,26 mln zł) i Euvic Media (3,13 mln zł).
W części na zakup powierzchni backlight wpłynęły oferty od: Octopus Media (z ceną 3,44 mln zł), Stroer Media (2,46 mln zł), a w części na zakup powierzchni frontlight: Cityboard Media (z ceną 730,6 tys. zł), Octopus Media (1,33 mln zł) i Stroer Media (1,87 mln zł).
Wybrane przez władze Warszawy agencje będą dla nich pracować do listopada 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: 8 agencji w przetargu mediowym władz Warszawy