SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów".

Anita Werner w studiu "Faktów"Anita Werner w studiu

Na 77 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów'. Cena dla emisji w dni robocze jest niższa i wynosi 67,7 tys. zł.

Za reklamę przy emitowanym zaraz po "Faktach" serwisie sportowym trzeba zapłacić 50,7 tys. zł w niedziele i 50 tys. zł w dni powszednie. Stawki dla reklam pokazywanych przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 43,3 tys. zł i 41,7 tys. zł.

W marcu na antenie TVN pojawią się nowe, premierowe odcinki programów i seriali - wraz ze startem wiosennej ramówki.

Reklama przy emitowanym w środowe wieczory programie "Ugotowani w parach" kosztuje 33,6 tys. zł, przy "Azja Express" (sobota wieczór) - 40,3 tys. zł, a przy "Masterchef Junior" (niedzielny wieczór") - 39,1 tys. zł.

Za spot przy programie "Nastolatki rządzą kasą" (wtorki wieczorem) trzeba zapłacić 28,3 tys. zł, a przy programie "Mój agent" (niedziela wieczór) - 27,3 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy "Kuchennych rewolucjach" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 49,7 tys. zł, przy "Milionerach" - 38,8 tys. zł, a przy programie "Kuba Wojewódzki" - 32,1 tys. zł.

Z kolei cena spotu przy serialu "Na Wspólnej" wynosi 36,1 tys. zł, zaś przy emitowanej w poniedziałki wieczorem produkcji "Chyłka- oskarżenie" - 24,1 tys. zł.

TVN będzie w marcu transmitować zawody w skokach narciarskich - tutaj bloki reklamowe podlegają indywidualnej wycenie.

Dołącz do dyskusji: 77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
go
Anitkato drag queen,nie ona jedyna ,te wszystkie pogodynki jakby wyjete z przegladu dragqueens.. teatr,tetr dla maluczkich.
odpowiedź
User
denim
Tak tanio? Teraz jasne, dlaczego polskie telewizje przypominają śmietnik, którym odstraszono co bardziej ogarniętych życiowo i finansowo widzów. Na Zachodzie na reklamę w telewizji stać tylko wielkie marki, producentów luksusu, samochodów, itd. W Polsce jest tanio, dziadowsko, wiec zamożni widzowie dawno uciekli z tego chlewu reklamowego.
odpowiedź