„7 udanych dni” w kampanii Nałęczowianki (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa wody Nałęczowianka. Akcję pod hasłem „7 udanych dni” przygotowały firmy Red8 Advertising i MEC.
Prowadzona obecnie kampania Nałęczowianki podkreśla, że woda ta zawiera 7 minerałów wspomagających optymalne nawadnianie organizmu. W akcji pod hasłem „7 udanych dni” wykorzystywane są dwa spoty: pokazujący kobietę i przedstawiający mężczyznę. Obie reklamy pokazują, jak dzięki Nałęczowiance można przez cały tydzień prowadzić aktywne życie.
W ramach kampanii spoty pod koniec kwietnia trafiły do emisji w największych stacjach telewizyjnych. Akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 Advertising (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „7 udanych dni” w kampanii Nałęczowianki (wideo)