4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy
Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma podkreślać kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.
Specjalizująca się dotychczas przede wszystkim w shopper marketingu agencja 4Frame wzmacnia swoje kompetencje w zakresie tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz komunikacji internetowej. Jej nowe logo ma oddawać wizję działania.
- Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencje, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura w naszym logotypie - to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność - mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, managing director 4Frame.
Zmiana identyfikacji ma być zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o slogan „Wszystko zaczyna się od ludzi”.
- Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami. Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście - wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.
W swoim portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: „5 posiłków dziennie” i „Nestlé Porusza Polskę” dla Nestlé Polska, „Dobrze się komponuje”, „Twoja kuchnia ma to coś” i „Codziennie baw się smakiem” dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, „Bądź Grześki, chrup swoje” dla marki Grześki z portfolio Colian, „Owoce Świata” dla Tymbarku, „UwielBBiam” dla Garnier oraz ponad 200 kampanii dla marek z portfolio Procter&Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w social mediach są m.in. Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.
Dołącz do dyskusji: 4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy
Chyba, że to reklama ING.