SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication dla marki Ektin

Agencja 38 Content Communication odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marki kropli do oczu Ektin (Bausch Health Poland), w tym za komunikację kampanii budującej świadomość alergików.

Zespół 38 Content Communication odpowiada za działania strategiczne, działania z zakresu media relations i komunikację produktową, kooperację z blogerami i mikroinfluencerami oraz działania digitalowe w mediach społecznościowych. W ramach współpracy powstaje również edukacyjna przestrzeń digitalowa.

Ektin edukuje alergików

W ramach działań contentowych Ektin buduje świadomość alergików, edukuje ich i podpowiada, jak zadbać o oczy i zbudować dla nich naturalną tarczę ochronną.

Jednym z elementów komunikacji jest działanie z blogerami. Komunikacja o alergiach i ich wpływie na kondycję oczu została wsparta przez blogerki, takie jak: Makóweczki, MartiDamska, Mamine Skarby i Waniliowa Chmurka, które same zmagają się z dolegliwościami wywołanymi przez alergię. Dzięki współpracy powstały poradnikowe materiały edukacyjne dotyczące radzenia sobie z nieprzyjemnymi objawami alergii.

W ramach kampanii zaplanowano także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem mikroinfluencerów. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostało kilkunastu twórców. Uzupełnieniem edukacji jest również serwis specjalny na WP.pl, którego Ektin jest partnerem.

Dodatkowo agencja w ramach realizacji założeń dla marki Ektin, prowadzi regularne działania media relations. Zadaniem agencji jest także prowadzenie działań reklamowych i contentowych na profilach marki w social mediach (Instagram i Facebook).

Działania po stronie Bausch Health Poland realizuje Tomasz Sroka oraz Natalia Pelińska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Agnieszka Cieślarek, Maria Stefańska-Wlazło oraz Elizabet Araj (digital).

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication dla marki Ektin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl