SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication dla Fundacji Nutricia

Agencja 38 Content Communication będzie realizowała IX edycję kampanii „Żywienie medyczne - twoje posiłki w walce z chorobą” prowadzoną przez Fundację Nutricię. Agencję wybrano w drodze przetargu.

Do zadań agencji należy realizacja strategicznych i taktycznych założeń najnowszej edycji kampanii „Żywienie medyczne – twoje posiłki  w walce z chorobą”. W połowie marca, podczas inauguracyjnej konferencji prasowej, zaprezentowane zostaną główne założenia tegorocznej kampanii.  

– To już 9. edycja naszej kampanii, przez blisko dekadę prowadzenia tego projektu podejmowaliśmy już wiele wątków, więc na etapie przetargu czekaliśmy na naprawdę świeży insight. Nowatorskie ujęcie tematu żywienia medycznego, a także kompetencji opiekuna osoby chorej zaprezentowała właśnie agencja 38 Content Communication. Sam temat, ale też synergia działań, dobór partnerów i aktywności zostały ujęte na tyle ciekawie, że współpracę z agencją rozpoczęliśmy z dużym optymizmem – podkreśla Anna Cywińska, prezes zarządu Fundacji Nutricia. 

38 Content Communication z nowym klientem

38 Content Communication odpowiada za działania PR, media relations, aktywne prowadzenie biura prasowego Fundacji Nutricia, wsparcie mediowe, rekomendacje współprac komercyjnych i działania contentowe na Instagramie. Wśród zadań agencji było także stworzenie key visuala najnowszej edycji kampanii.  

Zobacz: 38 Content Communication pracuje dla Prime Spanish Properties

Po stronie agencji projekt prowadzi zespół specjalizujący się w komunikacji zdrowotnej pod kierunkiem Justyny Giers, PR & communication directora. Liderką projektu jest Agnieszka Danowska-Tomczyk, head of healthcare PR & communication, a wspiera ją PR managerka Justyna Spychalska. Autorkami strategii są Martyna Solińska, PR & communication strategy director oraz Agnieszka Cieślarek, strategy manager. Działania przetargowe koordynowała Anna Badziak, business development director.

- Cieszę się, że w pełni wykorzystamy nasze wysokie kompetencje w obszarze komunikacji medycznej. Temat jest bardzo ważny społecznie i wymaga szerokiej dyskusji. Wierzymy, że wraz z Fundacją Nutricia i partnerami kampanii zwrócimy uwagę społeczeństwa na temat roli opiekunów i ich codziennych zadań – tłumaczy Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication dla Fundacji Nutricia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
Gratulacje dla zespołu 38 CC i dla Nutricia za dobry wybór :)
odpowiedź
User
Dzbanek
"przetargu"
odpowiedź