SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

24/7 Communication prowadzi kampanię employer brandingową Toyoty

Agencja 24/7Communication w ramach rozpoczętej współpracy z Toyota Motor Manufacturing Poland realizuje kampanię employer brandingową dla fabryki Toyoty w Jelczu-Laskowicach.

Do zadań agencji należy przygotowanie całej koncepcji kampanii employer brandingowej oraz jej egzekucję.

Na akcję "Kierunek Toyota" składają się billboardy na terenie położonego nieopodal Wrocławia Jelcza-Laskowic i okolic. Drugi element to kampania w internecie. Ponadto realizowane są działania w mediach lokalnych (prasa, internet).

Ze strony agencji prace koordynują Dorota Piejko-Foltyn i Ewelina Bojkowicz.

Za przygotowanie wszystkich materiałów graficznych odpowiada 24/7Studio. Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.

Dołącz do dyskusji: 24/7 Communication prowadzi kampanię employer brandingową Toyoty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl