2,5 mln zł na promocję turystyki w świętokrzyskim
Władze województwa świętokrzyskiego szukają w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii promującej szeroko rozumianą branżę turystyczną, w tym turystykę zdrowotną i prozdrowotną, turystykę biznesową oraz sektory gospodarki regionu. Budżet wynosi 2,48 mln zł netto.
Przetarg obejmuje przygotowanie i realizację krajowej kampanii promocyjnej. Na etapie przetargu agencje mają przedstawić m.in. 4 propozycje haseł przewodnich kampanii, z których zostanie wybrane jedno. Musi być ono widoczne na każdym z produktów zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie przygotowanie scenariuszy oraz realizacja spotów audiowizualnych o jakości telewizyjnej wraz z dynamicznymi lub statycznymi bannerami w standardzie umożliwiającym wielokrotną emisję w telewizji ogólnopolskiej, promujących branżę turystyczną oraz sektory gospodarki regionu świętokrzyskiego. Zajmie się także przygotowaniem i emisją audycji sponsorowanej w ramach cyklicznej audycji telewizyjnej (np.: typu telewizja śniadaniowa). Dodatkowo przedstawi plan lokalizacji oraz rozmieszczenie billboardów/nośników wielkoformatowych, a także zaproponuje dobór grafiki odpowiednio skomponowanej z hasłem przewodnim kampanii.
Kampania ma być realizowana do końca maja 2022 roku. Budżet na zaplanowane działania wynosi 2,48 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: 2,5 mln zł na promocję turystyki w świętokrzyskim