Jak zrobić wywiad z kimś, kto sam życiu przeprowadził ich tysiące? Dać mu się wygadać, a zapewniam Was, że Jarosław Kuźniar opowiadać potrafi. Był jedną z najbardziej znanych twarzy TVN-u, z którego – ku zaskoczeniu wszystkich – odszedł, by założyć swój biznes podróżniczy. Biznes, który właśnie… zamknął, ale do swojej dawnej stacji nie wraca, choć – jak sam mówi – trochę by chciał. Dziś rozmawiamy o TVN, pieniądzach, byciu „na swoim”, mediach i jego agencji, na którą wszystko postawił.
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski chce by Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdził kwestię rozszczepień programowych i reklamowych, które od niedawna stosuje radio RMF FM. – Ogólnopolski nadawca zejdzie na poziom lokalny, co może spowodować odcięcie przychodów z reklam dla mniejszych nadawców. To duże niebezpieczeństwo – uzasadnił. Tomasz Ramza, prezes Grupy RMF, chce spotkać się z KRRiT, by rozwiać obawy w tej sprawie.
Z najnowszego „Ads Safety Report” Google wynika, że w 2024 roku firma zablokowała lub usunęła ponad 5,1 miliarda reklam naruszających zasady ekosystemu reklamowego, z czego 10,7 miliona to przekazy polityczne. Zawieszono ponad 39,2 miliona kont reklamodawców.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji szykuje się do ogłoszenia konkursu na dwa wolne miejsca na multipleksie ósmym. To efekt decyzji nadawców Zoom TV i Metro, którzy nie złożyli wniosków o przedłużenie koncesji na nadawanie naziemne.
Sztuczna inteligencja, zwłaszcza ta generatywna, nie jest już niczym nowym: jest częścią życia zawodowego, nowinek biznesowych, wielką obietnicą, ale też budzi głęboką nieufność - wynika z najnowszego raportu AI Index 2025 Uniwersytetu Stanford, który bada zarówno rozwój branży, jak i stosunek opinii publicznej do AI.
Tytułowe pytanie zadaje sobie wiele osób związanych z marketingiem treści, w tym działy redakcyjne, agencje contentowe oraz marketerzy. Często poszukują oni jednoznacznej odpowiedzi na to, jak długie powinny być artykuły, aby skutecznie przyciągnąć uwagę czytelników. Odpowiedź na to pytanie nie jest jednak prosta ani jednoznaczna. W rzeczywistości długość publikacji zależy od wielu czynników, które przy pomocy badań możemy starać się dookreśli
Poczta Polska prowadzi przetarg na badania marketingowe obejmujące monitorowanie haseł związanych z marką i działalnością firmy w social mediach i stronach internetowych – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
Na początku maja TVP2 wyemituje ostatnie odcinki bieżącego sezonu serialu „M jak miłość”. Na kolejne premierowe epizody widzowie będą musieli czekać aż do jesieni. To pierwszy tak krótki sezon popularnego serialu od lat.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na przeniesienie koncesji 5 kanałów Grupy MWE Networks z Michała Winnickiego na spółkę MWE Networks Limited z Malty. – Kolejnym etapem będzie międzynarodowe łączenie naszych spółek. Mamy już bardzo bogate portfolio kanałów i chcemy stworzyć silną, międzynarodową grupę medialną na wzór Mediaset – mówił nam Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE Networks. KRRiT przedłużyła także koncesje dla Active Family i Radia Tczew.
Liderujący pod względem zasięgu wśród witryn show-biznesowych Pomponik w marcu zwiększył przewagę na Plejadą. Jeszcze mocniej w górę poszły wyniki sekcji show-biznesowej portalu „Faktu” i Plotka, a zmalała odwiedzalność analogicznego działu o2.pl.
Youtuber Sylwester Wardęga poinformował swoich fanów o przegranym procesie sądowym o pomówienie influencera Marcina Dubiela. Chodzi o głośną aferę Pandora Gate. „To lekcja dla mnie by czasem po prostu milczeć” – komentuje Wardęga. "Sylwester Wardęga nie miał dowodów na swoje pomówienia” – oświadczył Dubiel.
Wrocławska prokuratura zarzuciła prezenterowi TVN24 Mateuszowi W. udział w zorganizowanej grupie, która popełniała przestępstwa skarbowe, gospodarcze i przeciwko wymiarowi sprawiedliwości. Wcześniej śledczy nie informowali o co podejrzany jest W. TVN zaraz po pojawieniu się informacji o aresztowaniu Mateusza W. zawiesił go w pracy.
Iwona Siekierzyńska, autorka filmu "Amatorzy", w którym grają aktorzy z niepełnosprawnościami, ostro skrytykowała Telewizję Polską. Stacja miała zaplanowaną emisję tego filmu. Jednak ostatecznie zamiast niego wyemitowano powtórkę “Wielkiego Szu”. – To lekceważenie środowiska twórców z niepełnosprawnościami, brak szacunku dla ich pracy" – grzmi reżyserka. Mamy oświadczenie w tej sprawie od Telewizji Polskiej.
„Projekt UFO” to serialowy debiut reżyserski Kaspra Bajona, który zabiera nas w podróż do wczesnych lat 80. na spotkanie z UFO. W miniserialu Netfliksa poza tajemniczymi ludźmi o wyglądzie żab, występują również Piotr Adamczyk, Mateusz Kościukiewicz i Maja Ostaszewska.
Google w ramach opartej na sztucznej inteligencji oferty Gemini wprowadził możliwość generowania treści wideo. Mogą z niej skorzystać użytkownicy płatnej opcji.
TVP startuje z nowym programem kulinarnym „Gwiazdorska kuchnia Ani”, w którym szefowa kuchni Anna Strażyńska odwiedzi domy gwiazd, by razem z nimi gotować. W pierwszym odcinku do wspólnego gotowania zaprosi Justynę Steczkowską, by wspólnie przygotować wielkanocne specjały. To kolejny już kulinarny format TVP.
Telewizja Polska w środę po raz kolejny zabrała głos w publicznej dyskusji na temat kontrowersji wokół debaty w Końskich, organizowanej przez sztab Rafała Trzaskowskiego. Nadawca podkreślił raz jeszcze, że nie partycypował w kosztach wydarzenia oraz że przygotowuje własną debatę przed pierwszą turą wyborów prezydenckich.
W ubiegłym roku liczba zgłoszeń dotyczących naruszeń bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wzrosła o 60 proc.,. O 23 proc., do 111 tysięcy, wzrosła liczba incydentów cyberbezpieczeństwa. Za większością stała Rosja i Białoruś – podał wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski.
16 kwietnia rusza nowy podcast „Na prezydenta tylko ty”, będący wspólnym projektem redakcji Newsweek Polska i Onet Audio. Słuchowisko ujawni kulisy najważniejszych kampanii prezydenckich w Polsce po 1989 roku. Gospodarzami są Dominika Długosz („Stan Wyjątkowy”, „W związku ze śledztwem”) i redaktor naczelny „Newsweeka” Michał Szadkowski.
Radio Wnet rośnie pod względem słuchalności, na YouTube bije największe stacje radiowe w Polsce i ma ponad 5000 wspierających na Patronite. – Jesteśmy beneficjentem zmian w mediach publicznych, podobnie jak Republika na rynku telewizyjnym – wskazuje założyciel stacji Krzysztof Skowroński.