Media Department - Dział Medialny lub Mediów to jeden z głównych działów agencji reklamowej. Media Department odpowiedzialny jest za planowanie i zakup mediów dla kampanii realizowanych przez agencje na rzecz jej klientów, tworzą go Media Plannerzy i Media Buyerzy. Większa część agencji reklamowych, przy planowaniu i zakupie mediów korzysta z usług domów mediowych, które mają większe możliwości negocjowania rabatów, oraz ma do dyspozycji specjalne programy i narzędzia do optymalizacji zakupu mediów.
(Szkoła Reklamy)
STANOWISKO | FIRMA | REGION |
---|---|---|
Event Sales Manager | Wirtualnemedia.pl |
mazowieckie |
Wydawca/Wydawczyni w TOK FM | Radio TOK FM |
mazowieckie |
Specjalista ds. umów | TVP |
mazowieckie |
Dziennikarz / redaktor | Intergol |
dolnośląskie |
Dziennikarz / wydawca portalu miejskiego | eWarszawa.pl |
mazowieckie |
Prowadzący/Prowadząca Program w Radio ZET | Radio ZET |
mazowieckie |
Administrator Produkcji Filmowych | Under Ski Tower |
mazowieckie |
Reporter/Reporterka Radio Zet | Radio ZET |
mazowieckie |
Redaktor / Redaktorka Business Insider (sekcja Energetyka) | Ringier Axel Springer Polska |
Cała Polska |
Dziennikarz (treści premium – piłka nożna) | Interia.pl |
Cała Polska |
Wydawca serwisu Sport | Interia.pl |
Cała Polska |
Account manager | Public Dialog |
mazowieckie |
Specjalista ds. sprzedaży – Dział Klienta Bezpośredniego | MY COMPANY POLSKA |
mazowieckie |
Account Manager | Adquery |
mazowieckie |
Subscription Growth Manager | Ringier Axel Springer |
mazowieckie |
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl