Szefowie działów sprzedaży reklam w mediach mówią wprost, że dziś trudno znaleźć dobrego, skutecznego handlowca. A tylko doświadczony sprzedawca jest w stanie zacząć szybko przynosić do firmy realne pieniądze.
Kanał Sportowy prowadzi w zestawieniu TOP20 kanałów o tematyce sportowej na YouTube w naszym kraju. W czołówce znajdziemy także m.in. kanały największych stacji telewizyjnych, jak i należące do pojedynczych dziennikarzy, jak choćby Tomasza Ćwiąkały.
Zapraszamy do zgłaszania się do konkursu Wirtuale. To nowa branżowa nagroda dla najlepszych mediów i ludzi mediów w Polsce, którą organizujemy jako WirtualneMedia.pl, największy serwis o mediach w kraju. Wręczymy je w 12 różnych kategoriach, które odzwierciedlają różnorodność i złożoność współczesnego świata mediów.
Portal Weszło najprawdopodobniej zostanie sprzedany przez Krzysztofa Stanowskiego, a część osób z redakcji może stracić pracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z serwisem zakończyły współpracę państwowe spółki Orlen i Totalizator Sportowy.
W marcu na antenie TVP2 pojawią się premierowe odcinki „Familiady”. Tym razem teleturniej wróci po zimowej przerwie w nowej odsłonie – zniknie kultowa tablica, a w studiu znów pojawi się publiczność. Co jeszcze zmieni się w nowym sezonie kultowego teleturnieju Dwójki?
Przez ostatnie 10 lat stawka cennikowa dla account managera wzrosła o 16,5 proc. a dla copywritera o 10 proc. W porównywalnym czasie średnie wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej wzrosło o 89,12 proc.
Platforma streamingowa Max (należąca do Warner Bros. Discovery) podwyższyła ceny swoich dwóch tańszych pakietów: Podstawowego i Standardowego.
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam wyborczych na luty. Kandydaci na prezydenta mogą reklamować się na antenach TVN, TVN7, TVN24 i TVN24 Bis.
W minionym roku reklamodawcą, który wyemitował najwięcej reklam w ekosystemie Meta było Temu Poland - wynika z analizy Sotrendera. Najbardziej zasięgową reklamą okazał się internet światłowodowy od Plusa. Z kolei najbardziej rozchwytywaną grupą docelową były osoby w wieku 25-34 lat – kierowano do nich niemal 30 proc. komunikatów reklamowych.
Z końcem stycznia Monika Borzym zakończyła współpracę z radiową Trójką. – Teraz będzie mnie można spotkać głównie na koncertach - zdradziła artystka, żegnając się ze słuchaczami. Jak dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl, audycję “Przyjemność po mojej stronie” zastąpi program “Ludzie w ubraniach” Karoliny Sulej.
Alphabet w czwartym kwartale 2024 roku zwiększył przychody o prawie 12 proc., chociaż te z reklam wzrosły nieco słabiej. Za to segment Google Cloud poszedł w górę o 30 proc.
Polska Press w zeszłym roku zrezygnowała z systemu premiowego „Orły”. Teraz o premiach mają decydować wewnętrznie poszczególne redakcje należące do Grupy. - W jednej znajdą się pieniądze na premie, w innej nie - ocenia pracownik.
Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca polskiej prezydencji w Radzie UE w pierwszej połowie br. będzie realizowana w mediach należących do Time (Grupa ZPR Media) - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.
Wicepremier i minister cyfryzacji Krzysztof Gawkowski zapowiedział, że aplikacja mObywatel nie będzie służyć do weryfikacji wieku w internecie, np. na stronach z pornografią. Rząd przygotował projekt ustawy ograniczającej dostęp do serwisów pornograficznych, pod koniec lutego rozpoczną się konsultacje proponowanych regulacji.
Oferująca e-booki i audiobooki spółka Legimi chce pozyskać do 8 mln zł ze sprzedaży dwuletnich obligacji. Pod koniec 2024 roku, po zamieszaniu wokół warunków współpracy ze znaczącą częścią wydawców, firma zanotowała pierwszą stratę netto od kilku lat.
Australijskie ministerstwo spraw wewnętrznych zakazało instalowania czatbotów chińskiej firmy DeepSeek na sprzęcie administracji rządowej. Decyzję resort uzasadnił “nieakceptowalnym poziomem ryzyka dla bezpieczeństwa”.
Dziennikarka Telewizji Polskiej Justyna Dobrosz-Oracz zdecydowała się na oficjalne wezwanie do przeprosin przez byłego premiera Mateusza Morawieckiego za sugestie, jakoby miała kontakty z rosyjskim szpiegiem Pawłem Rubcowem, który kilka lat dział na terenie Polski.
Prawie 10 lat po przejęciu przez amerykański koncern grupa TVN znów trafiła pod młotek. W amerykańskich rękach nadawca zwiększył wpływy o ponad jedną trzecią i wypłacił prawie 2 mld zł dywidend. Nadal zarabia przede wszystkim na reklamach i sponsoringu – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Liderem oglądalności w styczniu była TVP1, na podium Polsat i TVN. Ciekawiej było nieco niżej w tabeli, wśród kanałów informacyjnych, gdzie nowy liderem została Republika, awansując na miejsce piąte, a TVN24 spadł z miejsca pierwszego na szóste. W grupie komercyjnej najlepszy okazał się TVN.
Dzięki współpracy z resortem cyfryzacji InPost zaczyna codziennie ważność prawa jazdy jego kurierów i kierowców ciężarówek. Na początek negatywnie zweryfikowanych zostało sześciu pracowników z 11 tys.
DODAJ OGŁOSZENIE Ogłoszenie już od 200zł!