Podczas konferencji „Technologiczna rewolucja w mediach” portalu Wirtualnemedia.pl o najważniejszych zjawiskach i trendach dyskutowali przedstawiciele branży mediów, marketingu, technologii i świata nauki. Jak streaming, subskrypcje i sztuczna inteligencja wpłyną na rynek mediów? Co zmienią nowe technologie marketingowe?
Internet bez third party cookies, a z AI i connected TV. Technologiczne trendy i wyzwania
Streaming zabije w Polsce telewizję? Menadżer Play mówi o nieuniknionej konsolidacji
Jak nowe technologie wpływają na sposób konsumpcji treści?
Sztuczna inteligencja - wielka szansa czy gigantyczne zagrożenie?
Jak technologie mogą pomóc wydawcom w walce z dezinformacją
Polski rynek subskrypcji jest na początku drogi?
Jakie jest znaczenie AI Actu dla marketerów? (wykład)
Sztuczna inteligencja w mediach. Co czeka redakcje?
Tempo zmian przyspiesza. Pobierz nasz Trendbook 2025
Paradoks Interii. Wywiad z naczelnym o walce o TOP1
Agencja przygotowała ranking, którego jest zwycięzcą. "To co robicie jest po prostu obrzydliwe"
Hit czy kit? Oceniamy TVP rok po zmianach
Winna tradycja. Procenty to najgorsze prezenty (nie tylko dla dziennikarzy)
Media między reklamami, subskrypcjami i AI (konferencja Wirtualnemedia.pl)
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Technologiczna rewolucja w mediach
Zapisz się do newslettera