Cyfrowa transformacja mediów, nowe model monetyzacji, kanały FAST, influencer marketing czy wreszcie sztuczna inteligencja - o tym mówili goście portalu Wirtualnemedia.pl podczas podczas konferencji “Brand new(s) Media, Technologie, Marketing i PR”.
Jak wygląda cyfrowa transformacja w mediach? "Klasyczne media muszą iść z duchem czasu"
Przyszłość serwisów streamingowych? „Technologie FAST i DAI bez siebie nie mogą istnieć”
Media i reklama wśród bigtechów i AI. Rok 2024 w obiektywie
Jak sztuczna inteligencja zmienia reklamę cyfrową. „CTV elementem omnichannelu”
Debata: influencer marketing to nie kupownie zasięgu
Ola Żuraw: Nie każdy może być influencerem
Wydawcy mogą zarabiać na nowo. „Rola dużych mediów maleje”
Katarzyna Chocyk (Lifetube): influencer marketing zdominuje w przyszłym roku AI?
Tempo zmian przyspiesza. Pobierz nasz Trendbook 2025
Paradoks Interii. Wywiad z naczelnym o walce o TOP1
Agencja przygotowała ranking, którego jest zwycięzcą. "To co robicie jest po prostu obrzydliwe"
Hit czy kit? Oceniamy TVP rok po zmianach
Winna tradycja. Procenty to najgorsze prezenty (nie tylko dla dziennikarzy)
Trendy marketingowe 2025 roku: od bezpieczeństwa Gen AI po zagadkę wzrostu populacji
O czym mówiliśmy na konferencji "Brand new(s)"?
Ekspert NASK: AI jest kreatywna w pewnym sensie
Polska stawia własną fabrykę AI. "Suwerenność technologiczna"
Zobacz wszystkie wiadomości z działu BRAND NEW(S)
Zapisz się do newslettera