Dlaczego telewizja i influencerzy są na siebie skazani?
Poznaliśmy obsadę reboota serialu „Prison Break”
Autorka "Chłopek" zapowiada pozew przeciw wydawcy. Chodzi o wynagrodzenie za książkę
Po ilu godzinach można zgłosić czyjeś zaginięcie? Lista serialowych przekłamań i efekt CSI
Wymiana dekoderów UPC Polska trwa nadal. Sprzęt Play w ogniu krytyki
Cyfrowy Polsat poczuł, co to deflacja. Więcej prądu z wiatru, ale ceny mocno w dół
Prime Video wprowadzi reklamy z możliwością zakupów
Polski operator kablowy z nowoczesnym rozwiązaniem
Jak słowacki wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
Prasa prawicowa bez reklam państwowych firm. Ubyło 50 proc. reklamodawców
Była wicenaczelna wróciła do "Twojego Stylu" w nowej roli
Wydawca "Do Rzeczy" zmienia nazwę przed wejściem na giełdę
Siatkarz promuje Rexonę komentarzami na LinkedIn. "Influencer marketing w wersji sprzed 15 lat"
„Pukałem na nim narzeczoną”. x-kom przeprasza za seksistowski wpis
YSL Beauty edukuje na temat objawów przemocy w związku
Monika Marciniak senior event creative w Live Age
Kolejna stacja opuszcza multipleksy DAB+
Rekordowe 21 kar od szefa KRRiT. Uderzają m.in. w Polsat i Republikę
Dziennikarka "Gazety Wyborczej" w Polskim Radiu. Prowadzi nowe wydanie "Gościa Jedynki"
KRRiT protestuje przeciw "ingerencji w wybory w Polsce"
"Nigdy nie miej kompleksu, że jesteś z Polski". Kwestionariusz Diany Szuster z TOP10 Wpływowych
WOŚP chce przeprosin od Zbigniewa Ziobro. Chodzi o słowa nt. pomocy powodzianom
Trzy nowe osoby w LoveBrands Group
Aluprof stawia na Clue PR
Koniec Radia Wolna Europa? Trump wstrzymał finansowanie
PiS traci w nowym sondażu. Konfederacja blisko 20 proc.
Menedżerowie wolą sztuczną inteligencję niż pracowników z pokolenia Z
Rząd i Donald Tusk lepiej oceniani. Ale dalej mają więcej przeciwników
Jakie telewizory kupują Polacy? „Kilkadziesiąt osób dziennie nabywa model 98-calowe”
mObywatel coraz popularniejszy. Tylu Polaków z niego korzysta
Koniec pewnej epoki. Panek zawiesza usługę carsharingu
Wiele krajów ma podatek cyfrowy. Daje im milionowe zyski
Rynek FMCG urósł w Polsce do 244 mld zł. Prawie połowa to dyskonty
Premie dla pracowników Poczty Polskiej. Ile wyda firma?
„Czarne lustro” wraca na Netflix z siódmym sezonem. Znamy datę premiery
Influencer marketing to jeden z najgorętszych trendów w marketingu internetowym, a o zarabianiu w sieci w zawodzie ifluencera marzy coraz więcej młodych ludzi. Jak jednak podkreślały w czasie konferencji Brand New(s) Media, Technologie, Marketing i PR portalu Wirtualnemdia.pl, Barbara Caruso z agencji Lifetube i influencerka Aleksandra Żuraw to nie jest zawód dla...
Wydawcy mogą zarabiać na nowo. „Rola dużych mediów maleje”
Katarzyna Chocyk (Lifetube): influencer marketing zdominuje w przyszłym roku AI?
Debata: influencer marketing to nie kupownie zasięgu
Jak sztuczna inteligencja zmienia reklamę cyfrową. „CTV elementem omnichannelu”
Jak wygląda cyfrowa transformacja w mediach? "Klasyczne media muszą iść z duchem czasu"
Przyszłość serwisów streamingowych? „Technologie FAST i DAI bez siebie nie mogą istnieć”
Media i reklama wśród bigtechów i AI. Rok 2024 w obiektywie
O czym mówiliśmy na konferencji "Brand new(s)"?
Ten wydawca pozyskał 24 tys. subskrybentów w dwa tygodnie
Tak czwarta władza punktuje władzę. A gdzie Republika?
Nowy chiński agent AI zachwycił wielu. "Trzeba poczekać na możliwość testów"
Prezes Agory: ta firma prawie się przewróciła
Polak prezentuję pogodę w amerykańskiej telewizji
Za nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji
Jakie strategie działają dziś w influencer marketingu? "Współpraca z influencerem to nie kupowanie zasięgu"
Zobacz wszystkie wiadomości z działu BRAND NEW(S)
Zapisz się do newslettera