Debata prezydencka w Końskich rozgrzała internet do czerwoności. „Algorytm polaryzacji przestał działać”
Amazon wyprodukuje serialową wersję „Carrie” Stephena Kinga
Co oglądamy w Netfliksie? Oto hity I kwartału
Format rozrywkowy zniknął z Kanału Zero. Raptem cztery odcinki
Pięć rzeczy za które krytykowano trzeci sezon „Białego Lotosu”
Polski kanał chce nowej nazwy. Identyczną nosi znana turecka stacja
Nowy rodzaj telewizji rośnie w siłę w Europie. Jak jest w Polsce?
Gilon i Ibisz na wyścigowym torze. Nietypowa akcja promocyjna w Polsacie
Coraz mniej korespondentów zagranicznych. Czy powodem są tylko oszczędności?
Clickbaity i sztuczna inteligencja oczami szefów mediów
Z PAP odchodzi były szef działu społecznego
Jak druga kadencja Trumpa wpłynie na media? “Zaskakuje mnie brak alarmu w mediach informacyjnych”
Jedna czwarta więcej z cyfrowego outdooru. Digital Network dalej rośnie
„Biały Lotos” to żyła złota dla marek. Kto na nim zarobił?
W poszukiwaniu przetargu idealnego. Jak zrobić przetarg, do którego nikt się nie przyczepi?
W Warszawie rusza Dentsu Lab. Skupi się na AI
Kiedy zakończy się likwidacja mediów publicznych? Szef RMN podał termin
Sąd ukarał Świrskiego za blokowanie pieniędzy dla TVP
TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Radio Nowy Świat z atrakcjami dla patronów. Rowerowy rajd, wyjazdowe audycje i koncerty
Debata z dziennikarzami TVP, TVN i Polsatu. W Republice i wPolsce emocje, buczenie
Spot Sławomira Mentzena z materiałami Polsatu zniknął z sieci
ZUS z nowym rzecznikiem prasowym
Krajowy Instytut Mediów bez kluczowych managerów
Czego i gdzie słuchają przedstawiciele różnych pokoleń?
PKO BP szuka dostawcy badań UX
Trzaskowski zdecydowanie na czele. Jaka przewaga Nawrockiego nad Mentzenem?
Apple i Nvidia nie ucierpią na cłach? Z listy wyłączono elektronikę
Korona Chrobrego wraca po 1000 latach dzięki AI
Te witryny i aplikacje odwiedzamy najczęściej. Interia z Polsatem na czele przed RASP
Apple obejdzie cła Trumpa? Chce przewieźć 600 ton iPhone’ów
Nowy wiceprezes Banku Pekao. Zarządzał pionem cyfrowym w mBanku
600 mln zł dla Brzoski, 600 mln dla Solorza. CCC ma eobuwie prawie w całości
Cła nie spodobały się Elonowi Muskowi. Interwencja u Trumpa
Powstanie drugi sezon serialu „The Pitt” Maxa. Będzie o cięciach w służbie zdrowia
Cyfrowa transformacja mediów, nowe model monetyzacji, kanały FAST, influencer marketing czy wreszcie sztuczna inteligencja - o tym mówili goście portalu Wirtualnemedia.pl podczas podczas konferencji “Brand new(s) Media, Technologie, Marketing i PR”.
Jak wygląda cyfrowa transformacja w mediach? "Klasyczne media muszą iść z duchem czasu"
Przyszłość serwisów streamingowych? „Technologie FAST i DAI bez siebie nie mogą istnieć”
Media i reklama wśród bigtechów i AI. Rok 2024 w obiektywie
Jak sztuczna inteligencja zmienia reklamę cyfrową. „CTV elementem omnichannelu”
Debata: influencer marketing to nie kupownie zasięgu
Ola Żuraw: Nie każdy może być influencerem
Wydawcy mogą zarabiać na nowo. „Rola dużych mediów maleje”
Katarzyna Chocyk (Lifetube): influencer marketing zdominuje w przyszłym roku AI?
Inni robią to lepiej. Krótko o tym, czym rozczarowuje show Sekielskiego [OPINIA]
Wydawcy walczą o pieniądze od bigtechów. Właśnie dostali do ręki mocny argument
Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Influencerka chciała operację psa za post na Instagramie. Gdzie są granice barteru?
Za nami "Brand new(s)". Oto najważniejsze zjawiska w mediach, marketingu i komunikacji
Jakie strategie działają dziś w influencer marketingu? "Współpraca z influencerem to nie kupowanie zasięgu"
Zobacz wszystkie wiadomości z działu BRAND NEW(S)
Zapisz się do newslettera