Żywiec Zdrój z gazem i sokiem wsparty kampanią
Żywiec Zdrój (Grupa Danone) wprowadza na rynek nowy wariant wody mineralnej - Żywiec Zdrój gaz z sokiem. Na razie reklamuje go w sklepach, a w czerwcu ruszy z większą kampanią.
Żywiec Zdrój gaz z sokiem jest połączeniem gazowanej wody źródlanej z sokiem owocowym. Produkt dostępny jest w dwóch smakach: cytrynowym i pomarańczowym, w butelkach o pojemności 0,5 l i 1 l.
- Wprowadzenie na rynek Żywiec Zdrój gaz z sokiem jest naturalną konsekwencją chęci rozwoju naszego portfolio produktów - mówi Agnieszka Getler–Kicman, marketing manager w firmie Żywiec Zdrój.
Rynkowemu debiutowi nowej wody obecnie towarzyszą działania marketingowe w punktach sprzedaży. Na czerwiec zaplanowano szerszą kampanię reklamową, obejmującą też media ATL (m.in. internet).
Firma przy kampaniach reklamowych (ostatnia była prowadzona w lutym br.) pracuje z agencjami VML Poland, H20, MediaCom Warszawa i ATW Communications.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój z gazem i sokiem wsparty kampanią