„Ż jest za krótkie” w nowych reklamach piwa Żywiec z cyklu „Chce się Ż” (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na koncepcji kreatywnej „Chce się Ż”. Nowe reklamy, pod hasłem „Ż jest za krótkie”, przygotowały firmy marketingowe Agencja 2012, VML Poland, Opus Film, Roots PR i MediaVest.
Pierwsza kampania reklamowa piwa Żywiec pod hasłem „Chce się Ż” była realizowana na przełomie 2015 i 2016 roku, a jesienią ub.r. zrealizowano kolejną, podkreślającą 160-lecie marki Żywiec.
Grupa Żywiec przekonuje, że ta komunikacja przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych m.in. odsetka wskazań żywca jako najlepszego polskiego piwa. - Sukcesy kampanii „Chce się Ż” zaostrzyły nasz branżowy apetyt, dlatego startujemy z jej nową odsłoną, która jeszcze bardziej wzmacnia emocjonalne zaangażowanie i aktywuje konsumentów do czerpania z życia tego co najlepsze - opisuje Izabela Głodek, Group brand director marek Żywiec i Cider.
Nowa akcja reklamowa jest oparta na sloganie „Ż jest za krótkie”, rozwijanym w spocie do dłuższych stwierdzeń, ilustrowanych zabawnymi scenkami pokazującymi ludzi szukających intensywnych wrażeń i podążających za swoimi pragnieniami.
Kampania rusza 5 kwietnia, obejmuje telewizję, internet (m.in. social media) oraz outdoor (m.in. billboardy, ekrany bankomatów).
Kreacją reklam zajęła się Agencja 2012, która pod koniec ub.r. po wygranym przetargu przejęła od Ogilvy&Mather obsługę reklamową marki Żywiec, a produkcją spotu - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja VML Poland (która po kilku latach przerwy wraca do obsługi Żywca w tym zakresie), za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: „Ż jest za krótkie” w nowych reklamach piwa Żywiec z cyklu „Chce się Ż” (wideo)