Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka
Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacjiradiowych umacniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowaTrójka i Radio Maryja. Traci Zetka i Jedynka - raport portaluWirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowszafala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień- listopad 2008).
W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu23 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, którestraciło 0,9 punktu procentowego (18,4 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 12,6 proc. (spadek o 1 punkt proc.).
Udział w rynku | |||
Wrzesień - listopad2008 | Wrzesień - listopad2007 | Wrzesień - listopad2006 | |
Stacjeogólnopolskie | |||
RMF FM | 23,00% | 22,40% | 22,00% |
RadioZET | 18,40% | 19,30% | 19,80% |
Jedynka - Program1 Polskiego Radia | 12,60% | 13,60% | 13,40% |
Trójka - Program3 Polskiego Radia | 6,50% | 5,80% | 5,80% |
RadioMaryja | 1,90% | 1,80% | 1,90% |
Dwójka - Program2 Polskiego Radia | 0,80% | 0,60% | 0,70% |
Polskie RadioEuro / do 2008-10 Bis Polskie Radio | 0,30% | 0,30% | 0,70% |
Źródło: Radio TrackSMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych: 22709. |
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to widać, żenajwiększy wzrost zanotowało radio RMF FM.
Udział w czasie słuchania% | Wrzesień -listopad 2008 | Sierpień -październik 2008 |
Radio RMF FM | 23,00% | 22,2% |
Radio ZET | 18,60% | 18,7% |
Jedynka - Program 1 PolskiegoRadia | 12,60% | 12,7% |
Trójka - Program 3 PolskiegoRadia | 6,50% | 6,4% |
Radio Maryja | 1,90% | 1,9% |
Dwójka - Program 2 PolskiegoRadia | 0,80% | 0,7% |
Polskie Radio Euro / do 2008-10 BisPolskie Radio | 0,30% | 0,3% |
Wyniki słuchalności
Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, w dół Zet i Jedynka