Zyskuje RMF FM i Trójka, ostro w dół Radio Zet i Jedynka
Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w góręrównież Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet iJedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (czerwiec-sierpień 2008) pokazuje, że tegoroczne wakacjenależały zdecydowanie do radia RMF FM.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 23,4 proc. co wstosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,3punkt proc. Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 17,7 proc.udziałem w rynku (poprzednio 19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 13,0 proc.(spadek o 1 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka"- 6,2 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego).
Udziałw rynku słuchalności | Czerwiec -sierpień 2006 | Czerwiec -sierpień 2007 | Czerwiec -sierpień 2008 |
Stacje ogólnopolskie | |||
Radio RMF FM | 21,10% | 22,10% | 23,40% |
Radio Zet | 18,00% | 19,30% | 17,70% |
Jedynka - Program 1 PolskiegoRadia | 15,20% | 14,00% | 13,00% |
Trójka - Program 3 PolskiegoRadia | 6,10% | 5,70% | 6,20% |
Radio Maryja | 1,80% | 2,10% | 1,70% |
Dwójka - Program 2 PolskiegoRadia | 0,50% | 0,60% | 0,50% |
Bis Polskie Radio | 0,50% | 0,30% | 0,20% |
Źródło:Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próbaodpowiednio: 22 965, 23022, 23052 |
Wyniki słuchalności
Dołącz do dyskusji: Zyskuje RMF FM i Trójka, ostro w dół Radio Zet i Jedynka