„Zwracam się do Pań” - Bakalland reklamuje musli i płatki (wideo)
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzone do sprzedaży musli i płatki śniadaniowe Bakalland. Akcję przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark, MEC i Media Forum.
Główną bohaterką kampanii musli i płatków śniadaniowych Bakalland jest doskonała, trochę magiczna pani domu - znana z poprzednich reklam tej marki - która prezentuje kobietom nowy produkt. Spot podkreśla bakaliowość i doskonały smak płatków i musli, przekonując, że stanowią przepis na doskonałe śniadanie. - Taki przekaz buduje zaufanie oraz nowoczesny wizerunek naszej firmy i pomoże nam w walce o udziały rynkowe - zapowiada Milena Wysokińska, marketing R&D manager w Bakallandzie.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 28 marca, obejmując głównie telewizję (spoty w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, sponsoring programów „Kuchenne rewolucje” i „Dzień Dobry TVN”), a ponadto prasę branżową, akcje trade marketingowe i aktywności PR.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Fat Baby, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją - studio Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Media Forum.
Dołącz do dyskusji: „Zwracam się do Pań” - Bakalland reklamuje musli i płatki (wideo)