SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zwolnienia w Marquard Media Polska. „Odpowiedź na oczekiwania rynku”

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało o zwolnieniu kilku osób z redakcji magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Reorganizacja zatrudnienia i przemodelowanie struktury to skutek zmian na rynku mediów - wyjaśnia spółka.

Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że wydawnictwo w ostatnich dniach rozstało się m.in. z dyrektorem artystycznym „CKM” Robertem Radziejewskim, dwoma asystentami redakcji i dziennikarzem. Informację o zwolnieniach potwierdza Alicja Skrzypczak, prezes Marquard Media Polska.

- Zmiany na rynku mediów spowodowały konieczność przemodelowania struktury w poszczególnych działach i reorganizacji zatrudnienia. Pewne stanowiska zostały zredukowane, a pewne stworzone, tak aby odpowiedzieć na oczekiwania rynku. Przebudowujemy dział reklamy i marketingu oraz poszerzamy kompetencje działu produkcji o nowe technologie - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Skrzypczak.

W ramach zmian struktury zdecydowano, że teraz jeden dyrektor artystyczny nadzorować będzie zespoły grafików i fotoedytorów pracujących dla dwóch magazynów. Nadzór artystyczny nad „CKM” przejął już szef artystyczny „Playboya” Tomasz Wójcik.

>>> „Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” z największym spadkiem

Prezes Marquard Media Polska zapewnia jednak, że nie ma w planach rozstania z innymi dyrektorami artystycznymi. Osoby, które przestaną pełnić te stanowiska, pozostaną w firmie w innych rolach. Rozmowy na ten temat jeszcze trwają.

- Nie planujemy zwolnień w działach reklamy i marketingu - podkreśla Skrzypczak. Informuje, że w tych działach wręcz zatrudnione mają zostać nowe osoby.

Marquard Media Polska jest wydawcą ośmiu magazynów, m.in. „Harper’s  Bazaar”, „Playboy”, „Cosmopolitan”, „CKM”, „Shape” i „Joy”. W jego portfolio jest też kilka serwisów internetowych, m.in. Kozaczek.pl, Zeberka.pl i Milionkobiet.pl.

Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w Marquard Media Polska. „Odpowiedź na oczekiwania rynku”

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
Jasne, idźcie dalej tym tropem - pozwalniajcie dziennikarzy i zatrudnijcie speców od reklamy. W końcu po co komu treści jeśli są reklamy?
0 0
odpowiedź
User
ekspert
żenada
0 0
odpowiedź
User
Gruzin wieczorowa porą
Moze to dobry ruch? Odświeżenie grafiki moze dac dobry rezultat. Teraz pora na odmłodzenie kadry.
0 0
odpowiedź