SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zwolnienia w Marquard Media Polska. „Odpowiedź na oczekiwania rynku”

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało o zwolnieniu kilku osób z redakcji magazynów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Reorganizacja zatrudnienia i przemodelowanie struktury to skutek zmian na rynku mediów - wyjaśnia spółka.

Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że wydawnictwo w ostatnich dniach rozstało się m.in. z dyrektorem artystycznym „CKM” Robertem Radziejewskim, dwoma asystentami redakcji i dziennikarzem. Informację o zwolnieniach potwierdza Alicja Skrzypczak, prezes Marquard Media Polska.

- Zmiany na rynku mediów spowodowały konieczność przemodelowania struktury w poszczególnych działach i reorganizacji zatrudnienia. Pewne stanowiska zostały zredukowane, a pewne stworzone, tak aby odpowiedzieć na oczekiwania rynku. Przebudowujemy dział reklamy i marketingu oraz poszerzamy kompetencje działu produkcji o nowe technologie - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alicja Skrzypczak.

W ramach zmian struktury zdecydowano, że teraz jeden dyrektor artystyczny nadzorować będzie zespoły grafików i fotoedytorów pracujących dla dwóch magazynów. Nadzór artystyczny nad „CKM” przejął już szef artystyczny „Playboya” Tomasz Wójcik.

>>> „Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich, „CKM” z największym spadkiem

Prezes Marquard Media Polska zapewnia jednak, że nie ma w planach rozstania z innymi dyrektorami artystycznymi. Osoby, które przestaną pełnić te stanowiska, pozostaną w firmie w innych rolach. Rozmowy na ten temat jeszcze trwają.

- Nie planujemy zwolnień w działach reklamy i marketingu - podkreśla Skrzypczak. Informuje, że w tych działach wręcz zatrudnione mają zostać nowe osoby.

Marquard Media Polska jest wydawcą ośmiu magazynów, m.in. „Harper’s  Bazaar”, „Playboy”, „Cosmopolitan”, „CKM”, „Shape” i „Joy”. W jego portfolio jest też kilka serwisów internetowych, m.in. Kozaczek.pl, Zeberka.pl i Milionkobiet.pl.

Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w Marquard Media Polska. „Odpowiedź na oczekiwania rynku”

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anka
Jasne, idźcie dalej tym tropem - pozwalniajcie dziennikarzy i zatrudnijcie speców od reklamy. W końcu po co komu treści jeśli są reklamy?
odpowiedź
User
ekspert
żenada
odpowiedź
User
Gruzin wieczorowa porą
Moze to dobry ruch? Odświeżenie grafiki moze dac dobry rezultat. Teraz pora na odmłodzenie kadry.
odpowiedź