“Zwierciadło” z eko dodatkiem i kampanią
Do czerwcowego wydania “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które ukaże się w czwartek 26 maja br., dołączony zostanie dodatek ekologiczny. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
Liczący 24 strony dodatek wydrukowany został na papierze posiadającym certyfikat FCS. Numer, na którego okładce znalazła się Edyta Bartosiewicz, ukaże się w cenie obniżonej do 7,50 zł (normalna cena magazynu to 8,90 zł).
Wydanie będzie promowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, stacje tematyczne TVN), prasie (“Polityka”, “National Geographic Polska”, “Sens”) i w radiu (Radio ZET, Chilli ZET, Radio Kolor).
Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiadała agencja Directors, za media telewizyjne zaplanował Equinox.
Dołącz do dyskusji: “Zwierciadło” z eko dodatkiem i kampanią