SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmieniająca się Marylin Monroe ambasadorką kosmetyków Max Factor

Ponad 50 lat po śmierci Marylin Monroe jej postać stała się nową twarzą marki kosmetycznej Max Factor. Wcześniej wizerunek Monroe w reklamie wykorzystywały już m.in. Dior i sieć sklepów Macy’s.

W planach Max Factora jest wykorzystanie legendy towarzyszącej znanej aktorce do promocji marki w kampaniach reklamowych prowadzonych w całym 2015 r. w telewizji, prasie i internecie.

Zamysł wszystkich działań promocyjnych to przemiana skromnej dziewczyny - Normy Jeane Mortenson (to prawdziwe nazwisko aktorki) w platynową blondynkę występującą pod nazwiskiem Marylin Monroe. - Intensywnie czerwone usta, blond włosy i mocno podkreślone oczy towarzyszące Marylin Monroe stały się w połowie ubiegłego wieku kanonem stylu dla milionów kobiet - powiedziała dziennikowi „The Telegraph” Pat McGrath, dyrektor kreatywna w Max Factor. - Dla wielu z nas do dzisiaj Marylin Monroe definiuje pojęcie glamour - podkreśliła.

Jednym z elementów nowej kampanii jest prowadzony na Facebooku konkurs, w którym kobiety mogą publikować zdjęcia dokumentujące przemianę ich wizerunku za pomocą kosmetyków Max Factor.

Wcześniej Max Factor w swoich działaniach promocyjnych korzystał między innymi z udziału Gwyneth Paltrow i Gisele Bundchen. Z kolei postać Monroe była używana w reklamach Christiana Diora i sieci sklepów odzieżowych Macy’s. Zmarła w 1962 r. aktorka jest nadal cenioną ikoną popkultury. W 2014 r. z kwotą 11 mln funtów rocznie znalazła się na szóstym miejscu listy najlepiej zarabiających nieżyjących gwiazd magazynu „Forbes”. Prawa do wizerunku Marylin Monroe należą do firmy Authentic Brands Group.

Dołącz do dyskusji: Zmieniająca się Marylin Monroe ambasadorką kosmetyków Max Factor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl