Max Factor kończy po 20 latach współpracę z Leo Burnett
Koncern kosmetyczny Coty rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową marki kosmetyków Max Factor. Wybrał w nim agencję Adam&Eve/DDB, co oznacza zakończenie trwającej 20 lat współpracy tej marki z Leo Burnett.
Coty rozpoczęło przetarg na globalną obsługę reklamową marki Max Factor w styczniu br. Koordynowała go firma Observatory International. Brały w nim udział agencje Anomaly, CHI&Partners i broniąca obsługi tej marki agencja Leo Burnett.
Leo Burnett pracowała dla Max Factor od 20 lat. Została wybrana do jej obsługi przez koncern Procter&Gamble, do którego brand należał wcześniej. P&G sprzedało markę Max Factor koncernowi Coty w 2015 roku, a transakcję sfinalizowano jesienią ub.r.
Coty tłumaczy, że wybór agencji Adam&Eve/DDB jest częścią większego procesu, który ma wprowadzić nowy poziom insightu, kreacji i zaangażowania konsumentów.
- Nawiązanie współpracy z agencją Adam&Eve/DDB jest ważnym krokiem w rozwoju marki Max Factor - powiedziała Karen Owen, wiceprezes Max Factor w Coty.
Obsługą mediową Coty zajmuje się globalnie dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Max Factor kończy po 20 latach współpracę z Leo Burnett