Zmiany w „Tinie”: więcej działów, przejrzysty layout
Wraz z nowym numerem „Tiny” (Wydawnictwo Bauer), który ukaże się w sprzedaży od 10 kwietnia br., pismo będzie miało nowe działy z poradami dotyczącymi zdrowego trybu życia, urody oraz mody. Pojawi się także nowy layout.
Nowością będzie kalendarium – terminarz do wycięcia na dwa tygodnie oraz działy: „Kobieta Tiny”, w której znajdą się reportaże i historie czytelniczek wraz z poradami od znanych osób; „Lecznicze diety”, a w nim zabiegi i diety na dolegliwości; „Żywieniowy detektyw” w którym zostaną prześwietlone składy produktów, „Ekodetektyw” – nowość w ramach działu „Nowoczesny dom”; „Tina zapomniane smaki” o staropolskich daniach; „Superfood po polsku”, czyli o polskich produktach o wyjątkowych właściwościach odżywczych; „Na kłopoty superbabcia” o relacjach babć z wnukami; „Przegląd książek/filmów” pomocnych w wychowaniu dzieci; „Nastolatek w tarapatach”, czyli - porady psychologa w problemach wychowawczych; „Twoja sprawa w urzędzie i Twoje ważne telefony” – w ramach działu „Prawo Aktualności” czytelniczki dowiedzą się jak rozwiązać problemy urzędowe oraz znajdą wzory pism urzędowych i ważne telefony.
W ramach działu „Podróże” pojawi się wymiennie „Wycieczka na weekend” oraz „Oazy czystego powietrza”.
Zmiana layoutu
Zmiany w „Tinie” obejmą również makietę: liczba modułów tematycznych w ramach działów została ograniczona, dzięki czemu stała się bardziej przejrzysta. Odświeżony layout zawiera również więcej elementów graficznych, wybrane bloki tematyczne wyróżniono kolorem lub stemplem.
Cena pisma wzrosła o 10 groszy do 1,79 zł. Objętość pozostaje bez zmian - 60 stron.
Nowe wydanie wspiera kampania promocyjna w tytułach Wydawnictwa Bauer.
W styczniu br. średnia sprzedaż dwutygodnika „Tina” wyniosła 99,7 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Tinie”: więcej działów, przejrzysty layout