Zmiany w „Show”: nowe rubryki, lakierowana okładka i klejony grzbiet
Klejony grzbiet, lakierowana okładka i zwiększona objętość - takie zmiany pojawią się w nowym numerze dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer).
„Show” - podobnie jak inny tytuł Bauera „Twój Styl” włącza się w tegoroczną akcję rabatową - „Stylowe zakupy”. Korzystając z kuponów opublikowanych w magazynie, czytelniczki otrzymują możliwość zakupów produktów ponad 400 marek z rabatami w 1300 sklepach w całej Polsce w dniach 5-7 kwietnia br.
Dwutygodnik ukaże się w nowej formie: z klejonym grzbietem, lakierowaną okładką i w objętości 132 stron. Po raz pierwszy pojawia się na łamach nowy cykl: „Gwiazdy po ludzku”, opisujący życiowe problemy znanych osób. W tym numerze swoje historie o traumie walki i życiu z nowotworem przedstawią między innymi Jerzy Stuhr i Anita Lipnicka.
Magazyn „Show” ukazuje się w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy i w cenie 3,50 zł. Promocja wydania obejmuje radio RMF FM, internet (Interia.pl) oraz tytuły Wydawnictwa Bauer.
Z danych ZKDP wynika, że w całym roku 2017 średnia sprzedaż „Show” wyniosła 124 676 egz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Show”: nowe rubryki, lakierowana okładka i klejony grzbiet