Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja
Zarząd Hubert Burda Media zdecydował, że biurem reklamy spółki kierować będzie teraz trzyosobowy dział senior advertising management. W związku z tym z firmy odchodzi Beata Madeja, dotychczasowa dyrektor biura reklamy.
Na stanowiska senior advertising managerów zostali powołani: Konrad Gacki, Małgorzata Gurbała i Agnieszka Kieszczyńska. Wszyscy są związani z działem reklamy wydawnictwa od wielu lat, Gacki i Kieszczyńska byli dotąd head gruop managerami, a Gurbała pełniła funkcję senior account executive
Senior advertising management będzie podlegał bezpośrednio zarządowi Burdy, odpowiadał za wyniki reklamowe oraz zarządzanie zespołem handlowców. Tym samym stanowiska szefów poszczególnych teamów sprzedaży zostaną zlikwidowane.
Beata Madeja szefem działu reklamy Burdy była od lutego 2010 roku. Wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale reklamy Burdy, odchodzi Beata Madeja
to jeszcze twardy biznes czy już ratowanie Bizancjum?