Nowa struktura działu sprzedaży Burda International Polska
Wydawnictwo Burda International Polska od maja zmienia strukturę sprzedaży: łączy działy, by poprawić ich efektywność. Powstanie dziesięć nowych segmentów tematycznych, dzięki czemu obsługa klienta ma być kompleksowa.
Nowa struktura sprzedaży to jedna z pierwszych poważnych decyzji Michała Helmana, pełniącego od grudnia 2016 roku funkcję chief commercial oficera. Odpowiada on w firmie za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów. Podlega bezpośrednio zarządowi wydawnictwa.
Od 1 maja w dziale sprzedaży Burdy sporo się zmieni. - Nowa oferta to 10 segmentów tematycznych, mocno sprofilowanych na odbiorców w princie i w digitalu (w tym mediach społecznościowych). Dzięki połączeniu działów sprzedaży nasza obsługa klienta stanie się bardziej kompleksowa, a jej jakość wzrośnie - uzupełnia Michał Helman.
Od maja do Helmana będzie raportowało trzech nowych dyrektorów: Małgorzata Teodorowicz - jako dyrektor ds. strategii i wsparcia sprzedaży, Małgorzata Nocuń - jako dyrektor sprzedaży oraz Małgorzata Gurbała - także jako dyrektor sprzedaży.
Zmienią się także zakresy obowiązków Katarzyny Nowakowskiej (zajmie się teraz sprzedażą i opieką nad domami mediowymi), Beaty Bartczak (sprzedaż, pozyskiwanie nowego biznesu oraz przygotowanie i wdrożenie szkoleń w dziale sprzedaży), Anny Zabłockiej (zarządzanie project menadżerami i rozwój projektów specjalnych) oraz Katarzyny Cieślik (sprzedaż, rozwój produktu i wdrażanie kreatywnych rozwiązań digitalowych).
Dział sprzedaży zostanie podzielony na 10 zespołów sprzedażowych: luxury&lifestyle, advisory, food, home, science, travel, garden, specials, IT, custom publishing oraz zespół project menadżerów.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura działu sprzedaży Burda International Polska
Was czeka dokladnie to samo co yahoo.com a nie jest szefowi daleko do Marissy Mayer ;)