Złote Orły 2010 - zmienione kategorie, zgłoszenia do 12 listopada
Można już zgłaszać prace do tegorocznego konkursu Złote Orły. Nagrody – w nieco zmienionych kategoriach – zostaną rozdane w połowie grudnia.
W tegorocznej, 13. edycji konkursu Złote Orły jedną kategorią „Reklama” objęto wszystkie media: drukowane, telewizyjno-filmowe, dźwiękowe i internetowe. Wśród 23 podkategorii większość wskazuje na branżę, w której funkcjonuje marka reklamowana w określonej kampanii, a pozostałe to: „Muzyka”, „Humor”, „Slogan”, „Twórcze użycie mediów”, „Wydarzenie promocyjne”, „Salon odrzuconych” i ogólna podkategoria „Kampania”. Z kolei w kategorii „Interactive” wyodrębniono cztery podkategorie („Serwis www”, „Social media marketing”, „Rozwiązania mobilne”, „Interactive design”), a w „Designie” – dziewięć („Fotografia”, „Ilustracja”, „Wydawnictwa korporacyjne”, „Wizerunek firmy”, „Opakowania”, „Direct mail”, „Materiały POS”, „Materiały promocyjne”, „Kalendarze”).
Ponadto jury Złotych Orłów wybierze Art Directora, Copywritera, Agencję Roku, nagrody w kategorii konkursie „Młode Orły” oraz Grand Prix. Projekty można zgłaszać do 12 listopada, natomiast uroczyste ogłoszenie wyróżnień nastąpi 14 grudnia w Hotelu Westin w Warszawie.
Przypomnijmy, że w ub.r. Grand Prix Złotych Orłów zdobyła agencja reklamowa San Markos za kampanię „Kumpel z Przeszłości” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Złote Orły 2010 - zmienione kategorie, zgłoszenia do 12 listopada